DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
Oei slechte zaak zal de connectors gelijk controleren vanmiddag.
Esc blijven bij mij buitengewoon koel.

De esc van onze worden zeer snel warm en blijven dat ook we kunnen je nog juist vast houden.

Ik begin toch stilaan vragen te krijgen in verband met de s800 ???

Hij weegt wel 6.5Kg.

Ik begin toch stilaan vragen te krijgen in verband met de s800 ???

Ik begin mij af te vragen of het niet te maken heeft met de Wookong.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat na de laatste update iemand erg warme esc's kreeg. Kan het even niet meer terug vinden.

Ik vlieg de s800 met de Naza en ze blijven serieus koel
Heb net 16 min gevlogen met een 6s 5000 mah

Moet zeggen dat ik er weinig payload onder heb.

S800

Ik ben zeer gecharmeerd van het design van de S800.
Indrukwekkende looks.
Maar het heeft zijn prijs : letterlijk en figuurlijk.

De prijs is al stevig. Hou mijn hart vast als de prijsdrop in dezelfde verhouding gaat zijn als bijvoorbeeld de F 550

Het frame heeft toch wat gewicht. Zonder batterijen zit je al tegen de 4 kg aan. Dat heeft natuurlijk ook te maken met het gebruikte materiaal.
(Carbon is natuurlijk een stuk lichter. Maar mooie vormen zijn beperkten moeilijker in productie grote schaal)
Met gimbal en kamera is dat inderdaad al snel rond de 6,5 kilo.

Het een en ander heeft me doen besluiten toch nog wat te wachten met de aanschaf van deze schone ( of is het toch het beest?)
Toch zeker tot de kinderziekten eruit zijn.

Na mijn ervaringen met de DJ55 stock met wookong ben ik overtuigd van de electronica. Super stabiel.

De stock motors F550 zijn te licht. Valt weinig mee te nemen.

Ik ga me nu wagen aan een zelfbouw octoframe. Het zal er wellicht niet zo gelikt uitzien als de spreading wings, maar met zelfs met acht motoren ga ik er toch nog een kilootje vanaf knijpen.

De te warme esc heb ik ook in mijn achterhoofd. Een goede ventilatie gaat voor op de esthetica. En dit is wellicht het sleutelwoord. Een esthetisch mooie indrukwekkende machine of een wat slordig uitziend betrouwbaar werkpaard. Ik zou de esc van de S800 wat meer adem geven.

We hebben direct de s800 gecontroleerd en zo ver ik zie zijn de servo aansluitingen bij ons goed. Hoe hij nu werkt doet hij het prima maar ik heb toch een beetje wantrouw als je dat allemaal zo hoort.
Maar wat is waar en wat niet.

pre flight check

Ik denk dat veel al eens mis gaat door nonchalance.

Al gaat al 100 keren goed denk ik dat een grondige controle voor en na vliegen altijd op zijn plaats is.

Als we er zlf moeten inkruipen zou het wel gebeuren, denk ik.

Het is niet voor niets dat 1:1 piloten dat altijd doen.

Ik krijg net een mailtje binnen van Digitech

Dear customer
You have bought a s800 from us
These need to be upgraded and this can only be done in our worshop
We urge you NOT to fly at the moment, at this moment we urge you not to fly it.
If you decide to do so this is on your own risk

Er is dus toch wat mis denk ik

Wel netjes van de service!
Maar er is dus iets niet in orde, dat is een ding wat zeker is... Ben benieuwd wat er veranderd word...

Ja ik heb de s800 rechtstreeks van dji besteld en heb nog niks gehoort.
Maar ik probeer digitech al een tijdje telefonisch te bereiken maar dit wil maar niet lukken. Weet iemand hoe we hem kunnen bereiken telefonisch.
Want ben al een paar dagen aan het proberen.

Eens zien als hij dan de onze ook kan update als het zo belangrijk is.

Ja ik heb de s800 rechtstreeks van dji besteld en heb nog niks gehoort.
Maar ik probeer digitech al een tijdje telefonisch te bereiken maar dit wil maar niet lukken. Weet iemand hoe we hem kunnen bereiken telefonisch.
Want ben al een paar dagen aan het proberen.

Eens zien als hij dan de onze ook kan update als het zo belangrijk is.

Welk nr bel je? Het nr in het shop onderdeel van de site is anders dan onder contact op de homepage van Digitech... Op +31 (0)45-4059000 heb je meeste succes

Welk nr bel je? Het nr in het shop onderdeel van de site is anders dan onder contact op de homepage van Digitech... Op +31 (0)45-4059000 heb je meeste succes

we nemen in principe alleen op van 9-12

de rest via email

gisteren en woensdag waren we op een beurs op het media park te hilversum.

Back