DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
vandaag laatste hand gelegd, alles is klaar, getest en ingesteld:) enkel nog niet gevlogen, hoop morgen testvlucht als weer een beetje mee zit;)
464052_10151528871634300_816910833_o.jpg

http://youtu.be/-qeW2TF1aqM

Jullie hebben het carbon er strak om gekregen. Verstandig met zoveel gewicht. Mooie machine. Wat lopen die retracts ontzettend mooi!

carbon heb ik helaas niet zelf gedaan(wou dat ik het kon;)) maar door iemand die dat veel beter kan!:)

retracts lopen echt prachtig inderdaad. ook word de stroom na 5 seconden van de servo's gehaald en zit er failsave in als de draad mist. en bijvoorbeeld een blokade als je hem opstart met de schakelaar in verkeerde stand. niet goedkoop maar goed over nagedacht door die chinezen;) alleen de shutter kabel krijg ik nog niet werkend met de gh3...

Ik ben blij dat hij weer op en top is. :) Prachtige machine!

Ik gebruik jouw foto waar de DSLR er in stukjes naast ligt om mensen te waarschuwen dat het ook wel eens fout gaat. Zo een DSLR met afgerukte lens gaat bij mij door merg en bot :)

Ik volg je draadje graag!!! Succes!

Tasz al nieuws over je crash/garantie etc?

En hier nog een leuke foto :)
p1010348m.jpg

Ziet er zeer Cool uit Thom, nu maar hopen op een goede Maiden test.
Ben benieuwd naar het rendement, gezien er geen grotere props dan 12" opkunnen.

Al verwacht ik met 12" XOAR wel goede resultaten, uiteraard wel mede afhankelijk van welke motoren je gaat gebruiken.
De motoren zullen vermoedelijk wel een iets hogere KV moeten hebben, dan de standaard S800 motoren.
Tenzij het op een meer-cellen LiPo ook al goed en voldoende presteert.

Succes met de verdere ontwikkeling...:)

heb mooie tigers gevonden die op 6s en 12x3,8 max rond de 2300 gram kunnen liften dus even testen. nu druk met de printplaat.

Deze begrijp ik ook niet. Of eigenlijk wel, je wilt iets wat niet reëel is.

Je vliegt een machine waar bijna niets meer origineel van is. Hij heeft tientallen probleemloze vluchten gehad, misschien nog wel meer. Er kan van alles mis mee zijn met betrekking tot onderhoud/slijtage. Je parkeert hem hardhandig op de grond. Wat zelfs een stuurfout kan zijn. En nu verwacht je dat de leverancier of producent dit gaat vergoeden? Ik begrijp het niet, maar jij begrijpt het waarschijnlijk ook niet.

Alles wat je vliegt en wat wij zelf in elkaar hebben geknutseld, helemaal multirotors, zal een keer ongewenst naar beneden komen. Daar kan DJI weinig aan veranderen.

Je hebt dus duidelijk niet gelezen wat er gebeurt is. Verder ga ik het allemaal niet weer herhalen.

----

Nee heb nog niet gehoord. Ik was een paar dagen op vakantie. Ga morgen Digitech weer proberen te bellen.

Retracts zijn inderdaad erg mooi, maar vooral erg functioneel:) zenmuse is prachtig, bizar hoe alles recht blijft met deze windkracht 5-6. En s800 vliegt ook goed:) wij zijn er super blij mee:)

Retracts zijn inderdaad erg mooi, maar vooral erg functioneel:) zenmuse is prachtig, bizar hoe alles recht blijft met deze windkracht 5-6. En s800 vliegt ook goed:) wij zijn er super blij mee:)

Snap ik, die gh3 upgrade gaat hier ook nog komen. Kun je nu ook in 1080 downlink krijgen en opnemen wat met gh2 niet kon?

Back