DJI Wookong-H - aan te raden of niet?

Op de website van DJI zie ik dat ze ook flight controllers hebben voor helikopters, bijvoorbeed de DJI Wookong-H. Mijn vraag nu: is zo'n auto pilot systeem aan te raden? En zo ja, welke dan precies?

Wat verwacht je van een autopilot? In den beghinne zou ik adviseren om een heli te leren vliegen zonder auto pilot of dergelijke. In een simulator kan je wennen aan hoe een heli reageert en daarna zou ik adviseren om bij iemand aan de kabel te lessen. Bij voorkeur op een vliegclub.

ach ja joh een controller erop van 1200 dollar.......Gewoon zo leren vliegen het beste advies koop een goede sim heb je veel meer aan!

en voor 1200 dollar kun je die 500x best een aantal keren prakken tijdens je leer proces ;).

Vermeld ook ff je woonplaats in je profiel. hulp is vaak dicht bij!

Uhm... Ja, dat snap ik. Die DJI Naza-H kost iets van € 400,-

Misschien doe ik dat wel. Heeft, denk ik, hoe dan ook wel toegevoegde waarde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Uhm... Ja, dat snap ik. Die DJI Naza-H kost iets van € 400,-

Misschien doe ik dat wel. Heeft, denk ik, hoe dan ook wel toegevoegde waarde.
De naza-h is inderdaad zo'n 300 euro.
Je begin zelf over de wookong-h, die is zo'n 1200 euro.

Inderdaad. Ik had nog niet naar de prijzen gekeken. Weet je toevallig waar ik 'm kan bestellen in NL? Kan 'm nergens vinden.

Kan zijn dat ik me vergis met het volgende.
Maar zelf heb ik ook een naza-h omdat de wookong-h zijn gps niet meer werkt vanaf een bepaalde hoogte. Dit heeft niets te maken met de gps maar met instellingen van dji omdat ze voor profi's de ace-one aanraden. En deze dan wel blijft werken op alle hoogtes zoals de naza-h.
Wij gebruiken daarom de naza-h maar daar heb je dan geen iosd aansluit mogelijkheid of gimbal stabilisator en deze is enkel voor electro heli's.

Back