Dji wookong M ARF

Discussie in 'Multicopters' gestart door rwijnhov, 24 jan 2012.

  1. Digitech

    Digitech

    Lid geworden:
    16 mrt 2011
    Berichten:
    635
    Locatie:
    Heerlen
    dat is het systeem foppen , er komt een kanaal bij voor de rth zonder je failsafe te (mis)gebruiken
     
  2. teletubbie

    teletubbie

    Lid geworden:
    29 jun 2011
    Berichten:
    256
    Locatie:
    Amsterdam
  3. Nodri

    Nodri

    Lid geworden:
    16 jan 2009
    Berichten:
    534
    Locatie:
    Nabij Franeker en Harlingen
  4. heligek

    heligek

    Lid geworden:
    17 feb 2008
    Berichten:
    1.390
    Locatie:
    dordrecht
  5. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Ik heb het originele arducopter frame met motoren en regelaars gehad. En geloof me dat vloog dus ook van geen kanten zo stabiel als de wookong m. De ardupilot heeft naar mijn mening een aantal problemen. 1. software is erg brak en volgens mij is men door aan het modderen met de verkeerde basis.2. Sensoren zijn niet handig geplaats en erg gevoelig voor vibraties. Kortom zelf met alle aanbevolen spullen van arducopter zelf vloog het ding nog steeds lang niet zo als de wookong. Compleet was ik voor het ardu spul ook ongeveer 580 euro kwijt. De wookong is 1000 voor die 400 euro meer heb ik nu wel iets dat gewoon werkt.
     
  6. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Bumblebee is geen clone. Bumblebee is een OEM naza met uitgeklede firmware en zal geen updates krijgen.
     
  7. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Overigens vliegen heel veel mensen ook met een eigen samenraapsel met de wookong. Dingen vliegen bijna altijd perfect. Wookong is 3 x zo duur als ardu maar ook 3 x zo goed.
     
  8. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Ik wil best een wookong hebben, maar dan wil ik hem op mijn hexa....
    Die moet ik nog gaan bouwen....., maar ik vraag me dus af of een wookong het daar ook goed op zal doen.........
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  9. teletubbie

    teletubbie

    Lid geworden:
    29 jun 2011
    Berichten:
    256
    Locatie:
    Amsterdam

    Waarom niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  10. ik ben een vliegtuig.nl

    ik ben een vliegtuig.nl

    Lid geworden:
    25 nov 2009
    Berichten:
    564
    Ik hem afgelopen weekeinde opgehaald en ben nu al 100% tevreden .
    Het enige waar ik tegen aan ben gelopen was de 400 HZ uitgangen er van . Ik heb een aantal regelaar die dat niet aan kunnen.
    Verder doet hij wat je vraagt van hem. Nu nog mijn GoPro terug krijgen van de reparatie en we gaat er weer tegenaan met filmen, jammer dat hij nu weg was met dit weer. Hadden mooie plaatjes kunnen worden .

    Gegroet ;)
     
  11. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Patrick heb je een wookong of een naza gekocht?
     
  12. ik ben een vliegtuig.nl

    ik ben een vliegtuig.nl

    Lid geworden:
    25 nov 2009
    Berichten:
    564
    Inderdaad de NAZA ,zag het later...
    Maar de basis is het zelfde toch....

    Maar heb afgelopen weekeinde met Sador gesprokenoven de wookong ,deze komt er ook nog.

    gegroet :worship:
     
  13. EJS

    EJS

    Lid geworden:
    4 okt 2011
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Noord-Holland
    Heeft er toevallig al iemand een webshop gezien waar je de twee losse centerplaten van het F550 frame kan kopen ?

    Ik wil namelijk mijn F450 frame upgrade naar een F550. Nu heb ik de armen wel al los gevonden maar nog nergens ben ik de twee centerplaten van de F550 tegen gekomen. Armen, motor's, ESC & props zijn niet meer nodig want die heb ik al in bestelling staan...
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  14. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Ben ik ook benieuwd naar.
     
  15. EJS

    EJS

    Lid geworden:
    4 okt 2011
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Noord-Holland
    Ik heb al naar verschillende shops en DJI zelf een mail gestuurd, dus even afwachten wat ik daar op te horen krijg ;)

    Als je goedkoop de twee extra armen zoekt dan kan je die het beste hier bestellen: DJI Multirotor Frame : FOXTECH FPV SYSTEM

    Overal kosten de armen rond de 20 euro per stuk en hier had ik twee armen (incl verzendkosten) voor nog geen 21 euro ;)

    Ik kwam helaas te laat achter dit adres want de motor's en regelaars zijn daar ook een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld bij digitech waar ik ze nu al had besteld ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  16. Digitech

    Digitech

    Lid geworden:
    16 mrt 2011
    Berichten:
    635
    Locatie:
    Heerlen
    en de verzend kosten en btw?
    en nog invoer rechten?
    :rolleyes:
     
  17. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    hij zegt dat het incl. verzenden is, en invoer koste/rechten hoef je pas boven de 22 euro af te dragen;)
     
  18. EJS

    EJS

    Lid geworden:
    4 okt 2011
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Noord-Holland
    Ja zelfs met dat er bij, was ik daar goedkoper uit geweest...
    Maar maakt verder niet uit, laten we er maar geen winkel bespreking van maken ;)

    Klopt de 21 euro voor de twee armen was incl verzendkosten, en van invoer kosten heb je inderdaad geen last bij zo'n laag bedrag. Maar ik denk dat DroidworxNL meer doelde op de bestelling van de motor's en de regelaars die ik bij zijn webshop (digitech) had gedaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  19. EJS

    EJS

    Lid geworden:
    4 okt 2011
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Noord-Holland
    Heb net antwoord gehad van ElectronicaRC.com dat zij ze in bestelling hebben staan bij DJI en ze binnen één a twee weken verwachten, en dan op de shop zullen plaatsen.
     
  20. EJS

    EJS

    Lid geworden:
    4 okt 2011
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Noord-Holland
    Vandaag naar rwijnhov geweest die mij heeft geholpen om mijn F550 met Wookong af te stellen (nogmaals mijn dank daarvoor). Alles staat nu eindelijk helemaal goed ingesteld in mijn DX8 en hij heeft ook al even gevlogen. Gelukkig kwamen we er op tijd achter dat 1 motor niet helemaal 100% werkt, dus moesten we stoppen. Als ik een nieuwe motor binnen heb ga ik verder testen...
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012

Deel Deze Pagina