jawel alles is binnen.Eindelijk.T'is een ultimate geworden ipv een christen eagle(ze waren tot de conclusie gekomen,nadat ik betaald had,dat de christen niet meer leverbaar was,heb dan maar een ultimate genomen)
Daar ik al een greatplanes ultimate bezit van 1.80m span met DA 50 ga ik zowel de ultimate als de DL(e)55 terug verkopen.
Aan de grote pitts ben ik deze avond begonnen.....
Echter de handleiding vind ik nergens in de doos.Had jij er eentje bij?
Morgen ga ik ook nnar Dortmund en ook voor mij staat er een prop voor de DL(e)111 op het lijstje.
Misschien kunnen we mekaar eens eeven ontmoeten.Ik zal komen naar de trappen tussen 12u en 12:15
Als je vanuit de vliegerhal komt en je gaat naar de trappen zal ik onderaan links wachten.Ik draag een lichtblauw hemnd met strepen.
Hopelijk tot morgen
Daar ik al een greatplanes ultimate bezit van 1.80m span met DA 50 ga ik zowel de ultimate als de DL(e)55 terug verkopen.
Aan de grote pitts ben ik deze avond begonnen.....
Echter de handleiding vind ik nergens in de doos.Had jij er eentje bij?
Morgen ga ik ook nnar Dortmund en ook voor mij staat er een prop voor de DL(e)111 op het lijstje.
Misschien kunnen we mekaar eens eeven ontmoeten.Ik zal komen naar de trappen tussen 12u en 12:15
Als je vanuit de vliegerhal komt en je gaat naar de trappen zal ik onderaan links wachten.Ik draag een lichtblauw hemnd met strepen.
Hopelijk tot morgen