D
de kloete
Guest
DL 50-100 volgen
?
carbon is stijver, en heeft een een hoger rendement
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DL 50-100 volgen
na verhitting van de propmeenemer om hem van de krukas te krijgen, is de magneet gedemagnetiseerd, nu moet er een nieuwe in, dat word leuk...fuck zooi
Dat is mij nieuw dat je een propmeenemer moet verwarmen .![]()
Normaal zitten ze conisch vast, dus een poelietrekker erop en hij zou los moeten kunnen.....
er zit een poelietrekgat in de as,.....
ik moet alleen dat ellendige magneetje er uit boren, kobalt is erg hard.....
Omdat 99% van de vliegtuig benzinmotoren dezelfde opbouw heeft .
En de jouwe niet bij die 1% hoort .
Mvg Johan
sorry, je hebt gelijk, ik heb er te weinig verstand van om hierover te kunnen oordelen, ik zal het gaatje in de krukas, wat dus nietvoor een poelietrekker is, onmiddelijk weghalen, zal wel een productiefoutje zijn.
volgende keer zal ik een hamer pakken en de propmeenemer er af slaan.
ik zal dus een paar meenemers bestellen wantik denk dat ik met de hamer waarschijnlijk het aluminium wel een beetje beschadig.
vanmorgen heb ik met kneedbaar metaal een nieuw magneetje in de meenemer geplaats, en de motor looptals nooit tevoren, word niet meer heet, dus zal hij volgende week eindelijk kunnen vliegen.
en ik heb geen zin om te repareren....zal toch moeten, want hij vliegt wel verrekte mooi....
wel valt het geluid van de krumscheids me tegen, ik had er meer van verwacht de pefa's zijn beduidend stiller...
wel valt het geluid van de krumscheids me tegen, ik had er meer van verwacht de pefa's zijn beduidend stiller...
Ik moet het nog voor de eerste keer meemaken dat een pefa stiller is dan een KS![]()