DLG bouw

• Topicstarter Topicstarter robert zeeland
  • Startdatum Startdatum
zeer leerzaam. Ondanks die vreemde taal toch heel goed te volgen.

Verdikkeme, daar gaat m'n zelfbouwhart weer harder van kloppen. Damn en ik heb al zo weinig tijd.
Mooi gedaan dat malletje voor dat pendelroer uit aluminium

Als ik eens wist wat die rare tekens allemaal betekenden dan was dat geen probleem.

Voer de link in op de babelfish pagina en die vertaalt de complete pagina voor je in het engels. De links naar de filmpjes doen het echter alleen vanaf de onvertaalde Japanse pagina :mad: :wink:

Interessante link, thx!
Grappig dat ie .017 gitaarsnaren (G) gebruikt als pushrods, handig om te weten want ik sterf in die dingen :)

Een goede optie voor mensen die met DLG willen beginnen en geen ervaring hebben met vacuum-techniek en kunststoffen en daarbij ook nog eens niet vele euro's willen investeren is de Kiss. Dit is een 1 meter of 1,5 meter balsa DLG. Vleugel is in profiel te koop voor een paar euro en totale kosten zal rond de 20 euro uitkomen.

Link voor deze info en tekening staat op www.f3k.nl (weer een bezoeker :lol: ) ondre kopje modellen.

wow :D

ik die site is bezocht en kmoet zegge dat er wel "goedkope" DlG verkrijgbaar zijn :D
alleen zulle ze warschijnlijk niet zo goed vliegen als een duurdere zekez?

Als je niet de ambitie hebt om wedstrijden te winnen zijn er veel goede en betaalbare DLG's.
Niet om mensen te kwetsen die in het bezit zijn van ribbenmodellen maar als je van plan ben er 1 aan te schaffen vergeet dan de duurdere ribbenmodellen. Voor zelfbouw is de Gambler met ribben een heel leuk instapmodel. Tevens de Apache. Maar om voor meer dan 100 euro een ribbenmodel aan te schaffen raad ik je sterk af. Er zijn dan beter alternatieven.

Back