Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik las dit bij de reacties,,,
Digital Servos zittern bei 1S und Spannungserhhung durch den Booster.
Einsatz hier nur wenn unbedingt 1S Akkus verwendet werden mssen.(Leichtbau)
enige ervaring mee? of geen digi servo's ?
Ik heb 2 digitale Hyperions in mijn vleugel en geen problemen.
Vlieg sinds 3 maanden met 1S Lipo en Voltage booster, ik ben een eikel dat ik dat niet eerder gedaan heb.
Loet
loet,
???? wat is er mis met een 500 mah nimh pack?
-kristof-
loet,
???? wat is er mis met een 500 mah nimh pack?
-kristof-
heb in al die jaren die ik vlieg 23 jaar nog nooit 1 cel kapot gehad dus nicad of nimh
als ik merkte dat het pack minderde gingen ze wel weg
maar hoeveel pack lipo daar ben ik de tel van kwijt
ik sluit me bij kristof aan wat is er mis met een 500 mah pack
heb in al die jaren die ik vlieg 23 jaar nog nooit 1 cel kapot gehad dus nicad of nimh
als ik merkte dat het pack minderde gingen ze wel weg
maar hoeveel pack lipo daar ben ik de tel van kwijt
ik sluit me bij kristof aan wat is er mis met een 500 mah pack
Bij mij gaat alles stuk. Het lijkt me dat Aaalie heeft aangegeven wat de voordelen van de booster in combinatie met LiPo's zijn. Hou er wel rekening mee dat een booster ook stuk kan gaan.
Loet,
vanwege stuk gaan van twee NiMh packs ben ik op zoek naar een 350 mAh pack NiMh, ik begrijp dat jij er een paar over hebt.
Ja, genoeg packs en ook nog een paar losse nieuwe cellen als je wilt.
Niets verkeerd aan nimh, maar zelf ben ik ook aan lipo's gegaan en ga nooit meer terug naar nimh.
Groot voordeel vind ik dat de lipo geen zelfontlading heeft en je de hele middag kan vliegen met 1 pakketje.
Tevens is deze met 1C te laden.
En makkelijk te solderen!
Ja, daar heb je gelijk in. Dat is een nadeel.ik durf wel eens men accu vergeten uit te schakelen als ik stop met vliegen , lipo kan dit niet goed hebben....