DLG II Thermo Glider van R2hobbies

70 euro voor een onbekende kist. Dan zou ik persoonlijk liever 20 euro investeren aan meteriaal en een mimi bouwen. tekening aanvragen bij frans bal. setje d47 servo's erin en dan zit je op een vliegklare kist op ontvanger na op 70 euro. en dat is een bewezen ontwerp wat super vliegt

ik heb hem ook. Ik heb verder niet veel kaas van DLG gegeten maar de kist is netjes gemaakt. Ik vind hem zijn geld waard .

Dit ziet er meer uit als een HLG, tenminste ik zie geen werpstift in de vleugel?
Ziet er verder wel netjes uit maar inderdaad kun je voor dit bedrag een vliegklare MiMi hebben (als je in plaats van D47's gaat voor een setje pico's die hier goed genoeg voor zijn of zelfs een paar HTX500's. Heb je bijna twee toestellen voor dit geld, moet je ze alleen even zelf maken ;)

Leuk ding! Maar ik ben het er wel mee eens dat een MiMi hoogstwaarschijnlijk beter vliegt. Aan jullie om het tegendeel te bewijzen :)

Hij zweeft perfect, hoog gooien kan ik er niet mee. Dat ligt volgens mij niet aan de kist maar in mijn geval meer aan de gooier ;-).

Maar met heel mooi weer ben ik zelf is in staat hem een bel in te gooien, de werp stift zit wel in de kit er bij maar staat niet op de foto.

die man gooit niet eens :) dat is stuntelen...

de staart is niet gebouwd voor Discus launch.
het is een gewoon staartje.

ook zie je dat de stabilo al helemaal paraplu op het rompje staat bij dat toestel

ik heb er mijn bedenkingen bij

hm dat is vreemd op de foto heeft de thermo wel een kruistaart volgens mij zijn er 2 versies een met een kruistaart en een met een omgedraaide T staart.

grt jasper

kijk eens op 32 sec naar de staart op het filmpje van deze kist. Door het smijtgeweld van de werper staat hij er al scheef achter :mrgreen:

Back