DLG in de buurt van Nijmegen?

• Topicstarter Topicstarter Janzzen
  • Startdatum Startdatum
J

Janzzen

Guest
Waar in de buurt van Nijmegen wordt er met DLG's gevlogen? Ik wil het graag een keer in het echt zien.

ja, er vliegen meerdere dlg'ers in de buurt van nijmegen. neem bv eens contact op met jurgen.
het is ook erg leuk om een keer te komen kijken bij een trainig in garderen. voor die dagen kun je gewoon het garderen draadje in dit subforum in de gaten houden ;)

en vergeet niet, als je eenmal met dlg begint ben je eraan verslaafd :p

Leuk nog meer DLG-ers in Nijmegen :-)

Mijn clubgenoten en ik vliegen regelmatig in en rond Nijmegen.
Zo willen we wel eens wat trainen in de Goffert. Maar ook langs de Nijmeegsebaan is een mooi braakliggend veldje, waar regelmatig gevlogen wordt.

Janzzen, stuur me maar een PB, dan kunnen we binnenkort een keer afspreken.

Greetz,
Jurgen

Ha, dlg-ers hier in arnhem en huissen.... we vliegen vaak op het vliegerveldje van huissen, dat ligt rechts van de rijksweg naar huissen toe als je de afslag huissen op de pleyroute hebt genomen. Driehoekige vorm, groot grasveld, kan niet missen. In ieder geval zullen we daar op 01 november dit jaar zijn met een aantal vliegers, ikzelf, nu nog een recreatie dlg-er, maar er komen die dag voornamelijk profi-dlg-ers, die ook wedstrijden vliegen en op deze dag hier zullen trainen. Kom dus kijken, is niet ver van nijmegen.
Groeten dennis

Back