Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja amai mercikes Didierik zal het even extra verduidelijken![]()
oscar vliegt bij mij in de club, en heeft al enkele malen mijn turbo (oudje van basb) mogen gooien.
ik vond dat ie het aardig deed vorige zomer...
nu kwam ie gisteren bij me staan, en kwam wat meer info vragen.
ik had hem uitgelegd dat een mimi een leuk zelf te bouwen toestel is,
maar dat je voor "weinig" geld ook al een 2e hands fullsize op de kop kan tikken soms.
aangezien zelf bouwen niet echt een optie is voor hem omdat zijn heel huis in de verbouwingen ligt, wou hij eens rondluisteren op het forum hier, of er niemand een kistje in de kast heeft liggen toevallig?
didier
Maar als jij er 3 hebt?? Kan hij er dannniet een
Overnemen?
we dwalen van het onderwerp af, maar ik ben inderdaad linkshandigmoet dat wel lukken dat mijn turbo's 2 werppennen hebben omdat bas rechtshandig was...
Ik ben nog steeds rechtshandig.....
Ja da is waar en da was nen toffe vlieger!!!we dwalen van het onderwerp af, maar ik ben inderdaad linkshandigmoet dat wel lukken dat mijn turbo's 2 werppennen hebben omdat bas rechtshandig was...
ik heb er inderdaad 3 , maar als mijn vrouw dit jaar wil beginnen met F3K wedstrijden te vliegen, dan geef ik men goede helios niet afdan zal ze met de turbo's moeten vliegen...
en dan zijn 3 toestellen voor 2 piloten zeker geen overbodige luxe... integendeel, ik heb nog 1 tekort dan.
kortom, als ik hem kon helpen, dan deed ik dat (hij heeft al eens een zweeftoestel van me gekregen)
back on-topic nu![]()
mierenneukertje![]()
heb je toevallig niets dat weg mag voor een andere rechtshandige junior?