Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En is de long shot 4 beter als 3 of niet?
En wat is het verschil van f3k of dlg dan?
Dlg ken ik maar f3k zegt me niets
Ruud,
Een long shot 4 is de opvolger van de 3... of ie beter is weet ik niet maar je kan er leuk mee dlg-en.
F3K is DLG, tenminste de F3K klasse wordt gevlogen met DLG's. Zie ook op Home - F3K Nederland
Als geld niet uitmaakt, er staan op het te koop forum een paar mooie DLG's (full sizers) ik zou zeggen, kopen !
Ik ben nieuw hier dus hoe kan ik dat vinden in dit forum dan?
[Te koop] Vliegtuigen - Modelbouwforum.nl
En als je er normaal wil komen, klik op Forums, scroll bijna helemaal naar beneden, daar staat de modelbouwmarkt .
Eventueel kan je ook de zoekfunctie gebruiken, werkt soms ook wel makkelijk, wel even uitgebreid zoeken en dan forum selecteren waar je wilt zoeken.
Mvgr
Maurice
Na het vliegseizoen staan dr vast weer een aantal 2e hands dlg's te koop, in prijs variërend van 250,- tot 600,- valt er vast wel een goede dlg te vinden.
nederland kent 1 commerciele fabrikant, Alex Hoekstra, in Belgie zit kristoff met zn xxlites en helios' en voor de rest zal je op het internet de nodige fabrikanten aantreffen uit de rest van europa. Wellicht is zelf bouwen ook een optie, in dat geval moet je ''tantalus dlg'' maar's intikken op google. succes!