dlg met raket

zou graag weten of er modellen zijn of kan bestellen ,weet iemand iets heb ook al gekeken naar onderwerp raketmodelbouw
maar wordt er niet wijzer uit,ze gelijken wel wat op dlg en hlg modelen

Ik weet niet of je er een vergunning ofzo voor moet hebben.. denk t wel.. maar weet niet zeker..
Volgens mij moet je een raket ook alleen maar recht omhoog schieten!!

ja hoor die zijn er :-)

Estes heeft ooit een paar modellen gemaakt en ik vlieg er zelf soms ook mee.

Voor zo ver ik weet ben ik op dit moment de enige in nederland die dit soort dinge n maakt :-(.

Maar als je van bouwen houd en niet vies bent van balsa stof dan is het bouwen een rocket glider best te doen

Die zijn er wel.

Een Cuda komt aarding in de buurt van wat je bedoeld. die worden niet meer gemaakt maar ik kan je wel aan een set tekeningen en vleugles helpen. Als je beetje kunt vliegen dan is het goed te doen. om hem op hoogte te krijgen.

anders is een bug met een aangepaste romp ook een leuke optie. dan kun je de motor onderder staart boom monteren en kan je zonder veel verdere aanpassingen er mee vliegen. Een bugje weegt normaal niet veel dus kun je ook met kleinere goedkopere motoren vliegen.

je zegt een cudna kan ik daar iets van terug vinden , een bug zal wel gaan maar vind het niet zo mooi sorry voor die ik kwets

Back