Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goeie tip! kom jij me ophalen?Ja, meppel
Kent iemand een aardige plek in de buurt van den Haag of Rijswijk waar ik mn dlg kan vliegen? Zo af en toe ben ik daar namelijk...
Das het leuke van zon hondenuitrenveld. Hier bij ons in het dorp, net onder de rook van Zaventem airport, is een strook groen van een 800 bij 300 meter. Paarden, honden, wandelaars, fietsers, en af en toe ik. Als ik vlieg, kont er regelmatig een vriend of kennis langs. Doen we even all up last down in de avondschemering, tot je onder en boven van je zwever niet meer kan onderscheiden.Misschien zit ik er naast, maar volgens mij gaat het om gezelschap?
Ik vlieg ook op openbare velden en ben met zwever nergens weggestuurd.
Gaat er denk ik vooral om waar je gaat vliegen en hoe je je opstelt.
Ga bijvoorbeeld nooit in een weiland staan met hoog gras en zonder overleg, voor een boer is dat zijn inkomstenbron.
Niet verder vertellen: Ackerdijkse bosch (achter Delft, aan de oude Rotterdamse weg, te vinden met Google ) ( niet Ackerdijkse plas!!: is een gesloten natuurgebied)
Verder: Den Haag
Zuiderpark speelweiden
Strand naast het noorder havenhoofd (waar ook alle golfsurfers liggen)
Als je het lopen er voor over hebt kan je hellingvliegen vanaf de laatste strandtrap bij de laatste strandtent (naaktstrand) op het noorderstrand (15 min vanaf het Zwarte pad) (ok dat was de vraag niet)
En eens met I shems , een 1mtr kistje valt minder op, daar ben je al snel mee op weg.
!! en vooral niet op het Binnenhof: dat heeft Ratelband al eens geprobeerd!!
Ik heb begrepen dat je dan ook niet meer mag vliegen [emoji15]bomgordel, val je zeker op.....
Als ik daar loop herken je me wel aan mijn bril, Edwin.He he, daar kan ik wat mee. Stiekem hoopte ik natuurlijk dat er nog meer mensen in die buurt zijn die wel eens dlg'en of iets van dien aard. Toch ook bedankt voor jouw tips hoor Guido ;-)
@jmk1 hoe herken ik je woensdag op schiphol? anjer? teenslippers?
dat denk ik ook zoek eigenlijk veldje waar niet zo heel veel verkeer omheen rijdt...Malieveld lijkt mij ook een mooie plek maar denk wel dat er snel van die mannen in blauwe pakkies staan[emoji1345]
Je kan, maar dat is al weer voorbij Leiden naar het veld van V4, maar ik denk dat er wel iets meer concentraties van F3K bij den Haag te vinden is.