F firefox309 Guest 6 mrt 2010 #21 YVES DE VRIENDT zei: Wel vuurvosje, ik hoop dat je 78mm bedoeld want met 78cm vrees ik dat je gauw in de problemen komt. Groetjes, Yves Klik om te vergroten... oh sorry hehe, dat zou zo ergens rond de stabilo uitkomen denk ik ik bedoelde mm.
YVES DE VRIENDT zei: Wel vuurvosje, ik hoop dat je 78mm bedoeld want met 78cm vrees ik dat je gauw in de problemen komt. Groetjes, Yves Klik om te vergroten... oh sorry hehe, dat zou zo ergens rond de stabilo uitkomen denk ik ik bedoelde mm.
F firefox309 Guest 8 mrt 2010 #22 ik kwam, ik overschouwde en ik smeet... ... en zag dat het goed was... de re-maiden van de turbo van bas is een feit! ik heb maar 1 ding moete doen, en dat was 15° optrimmen. voor de rest een heel leuk toestel; nog 1 verandering moet er komen , en dat is een werpstift voor linkshandigen. want nu moest ik testgooien door gewoon de vleugeltip te nemen. dus een bedankje aan de vorige eigenaar is hier dan ook terecht
ik kwam, ik overschouwde en ik smeet... ... en zag dat het goed was... de re-maiden van de turbo van bas is een feit! ik heb maar 1 ding moete doen, en dat was 15° optrimmen. voor de rest een heel leuk toestel; nog 1 verandering moet er komen , en dat is een werpstift voor linkshandigen. want nu moest ik testgooien door gewoon de vleugeltip te nemen. dus een bedankje aan de vorige eigenaar is hier dan ook terecht