Dode en gewonde bij metro ongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rhelie

Forum veteraan
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Een 17-jarige jongen uit Capelle aan den IJssel is zondagochtend vroeg in zijn woonplaats doodgereden door een metrotrein.

© ANPSamen met een 18-jarige jongen uit dezelfde plaats, die zwaargewond raakte, stond hij vermoedelijk graffiti te spuiten op de muur naast het spoor, vertelde een woordvoerder van de politie.

Het ongeluk gebeurde rond kwart voor vijf op korte afstand van station Slotlaan. Op dat tijdstip rijden geen reguliere metro's.

De metrotrein die de mannen heeft verrast, voerde een testrit uit om de wissels en seinen te controleren, aldus de zegsman. Op het spoor heeft de politie spuitbussen aangetroffen.

De 18-jarige jongen die zwaargewond raakte, is afgevoerd naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.

Eigen schuld of een triest ongeluk, kom maar op.

Beetje een botte opmerking, vind je ook niet. Iemand komt om bij een tragisch ongeval en dan moeten we hier maar gaan bepalen of dat z'n eigen schuld was.
Lijkt me niet dat hier iemand op zit te wachten en ook dit forum lijkt me niet de plek daarvoor. Waar gaat dat heen met de samenleving.

Laat ons zeggen dat we allemaal al eens "domme dingen" hebben gedaan in onze jeugd. De één kan het verder vertellen de andere niet.

Eigen schuld dikke bult is hier niet op zijn plaats. Niemand verdient het om dood te gaan voor het spuiten van graffiti. Het is wat dat betreft een jammerlijk ongeluk.

Verder onthou ik me van commentaar want ik heb ook nog enkele pagadders rondlopen die nog 17-18 jaar moeten worden.................

Stevo

Sorry heren, maar dit hoort hier totaal niet thuis... Heel erg allemaal, maar niet in de context van modelbouw te plaatsen..

Ik hoop dat de Topic starter begrip heeft voor sluiten van deze draad.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back