Dodelijk ongeval met afstandbestuurde trailer

Een Belgische werknemer van een transportonderneming in Zwijndrecht is zaterdagmorgen onder een trailer gekomen en overleden. De tonnen wegende aanhangwagen, die werd bestuurd met een afstandsbediening, ging door onbekende oorzaak rijden en verpletterde de man. Dat meldde een woordvoerster van de politie.

De grote vraag is nu wat de eigenlijke oorzaak van dit tragische ongeval is geweest, waardoor de trailer ging rijden.

Pleur nahh s op met die berichten die niet goed zijn voor onze hobbie !!

Er zijn hier mensen die er genoegen in scheppen, om zoveel mogelijk rc ongelukken of regelgeving waar we ons allemaal aan moeten houden te plaatsen.
Bijna altijd zijn het mensen, die of helemaal niets met modelbouw te maken hebben, of langs de kantlijn lopen te schreeuwen, hoe het allemaal zou moeten.
Bij de voetbal heten ze hooligans.

Negeren is het beste.

Hier zijn het de MC Hooliganzen. ;)

en tsja tragisch maar niks is perfect ook al zou je zeggen dat dit niet zou mogen gebeuren maar zal nog wel nader onderzocht worden.

tevens zullen ze geen 40mhz bandje gebruikt hebben.. daar zit wel wat meer spul omheen voor de veiligheid.

Als ik gewoon niet kijk, dan bestaat het ook niet en gaat het vanzelf weg ...

hooftuig.jpg

Laatst bewerkt:
... Bijna altijd zijn het mensen, die of helemaal niets met modelbouw te maken hebben, of langs de kantlijn lopen te schreeuwen, hoe het allemaal zou moeten. ...
Bij mijn weten ben ik hier de enige van de veiligheidsmaffia die niet (meer) vliegt Bert.

Laatst bewerkt:
Back