doe het zelf Hovercraft

Hey

Ik denk dat dat niet gaat werken, het helium loopt er ook zo weer uit!
En als je een afgesloten luchtzak daarvoor maakt kan je er net zo goed gewoon lucht in doen ;)

M'n Hovercraft stuurt naar de ene kant beter dan de andere kant,
ik heb al een beetje getrimd maar dat hielp niks.
Zou dit kunnen komen door onjuiste gewichtsverdeling?
Alvast bedankt!

J.G

Hey

Hebben de roeren wel naar beide kanten evenveel uitslag?
En kan je die motorsteun van jou niet om draaien?
dan komt je motor een stuk verder naar achteren.

Groeten

Als de roeren gelijk staan stuurt hij naar een kant minder, daarom heb ik ze nu niet gelijk staan.
En wat heeft het voor nut als ik me motor verder naar achteren zet?

Hey

Of het nut heeft de motor verder naar achteren te zetten weet ik niet, je zou het eens kunnen proberen!
Wat misschien wel werkt is je motor een paar graden naar rechts draaien!

Groeten

Wie weet hoe ik mijn nieuwe hovercraft waterdicht kan maken, dat hij niet zinkt als de liftmotor staakt :p

Niet ;)

Als je het gas eraf haalt loopt alle lucht uit de rok en dan begint het water door de gaten in de bodem naar binnen te lopen!

Groeten

Edit: Of heb je het toevallig over die ene die je nog wou gaan bouwen?

Laatst bewerkt:
Sorry, ik dacht dat je het nog over een enkel motorige hovercraft had :rolleyes:

Als je een aparte liftmotor hebt is het niet zo moeilijk om hem waterdicht te maken!
Gewoon zorgen dat je electronica in een afgesloten ruimte zit!
Zoals op deze foto bijvoorbeeld!
full

Eerst gaat de grote klep eraf om bij de ruimte met ontvanger en gyro te komen, en vervolgens gaat de kleine klep eraf waardoor je in de onderste ruimte komt waar een regelaar en de accu's bij mij liggen!

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar je hebt toch altijd een gat waar de lucht uitgaat daar kan water in lopen dan word hij zwaarder en zinkt!
Of heb ik dat nu fout???

Bij mijn griffon zit er maar 1 gat in de bodem, dat is het gat waar de liftmotor inzit.
In dit gat zitten op +-2cm vanaf de bodem 2 gleuven naar links en rechts om de rok op druk te houden. Zolang het water niet tot die hoogte komt blijft hij gewoon drijven ;)

Bekijk de bouwtekeningen van de griffon maar eens goed, dan kom je dr denk ik wel uit!

Groeten

Edit: Bodem:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back