Dongle reflex kwijt... Wat te doen?

• Topicstarter Topicstarter Koenderidder22
  • Startdatum Startdatum
K

Koenderidder22

Guest
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik, zo nonchalant als ik ben, mijn dongle verloren gedaan.. Het is de Dongle van Relfex XTR 5.04. De blauwe versie..
Nu las ik in dit draadje: RCpilotenforum.nl :: Bekijk onderwerp - Phoenix dongle dat de man zijn dongle ook kwijt was maar hem via Conrad heeft besteld... Nu vind ik op conrad niet de geschikte dongle, nuja, ik weet niet welke OK is..
Kan iemand mij helpen?

Merci
Koen

Nope. Die dongle kun je niet legaal ergens bestellen en al helemaal niet bij Conrad.

Contact opnemen met de mensen van Phoenix, mss dat je op het tonen van de originele CD of de aankoopbon, een nieuwe Dongle kunt krijgen.

henry, dat gaat niet werken.
Ik heb het ook geprobeerd na de brand, want ze haden me kabel weg gegooit, maar helaas, ze willen dan de oude kabel zien.
ik moest maar een nieuwe sim kopen.

Tsja, ik zei ook, dat zou je nog kunnen proberen. Die dongle is in feite je licentie. Het probleem is natuurlijk dat anders 1 iemand het pakket koopt, de CD kopieert en 'de echte CD' aan iemand anders geeft. Die belt ze op 'ja boehoe ben m'n dongle kwijt' en voila 2 mensen hebben een legale versie. Dus doen ze dat niet.

Met aankoopbon zijn ze het wel wettelijk verplicht, maar ja, gelijk hebben en gelijk krijgen..

Was Reflex niet vrij recent relatief goedkoop geworden? Iets van 80 euro?

En tsja.. als je handig bent met een computer, is er uiteraard een weg omheen te vinden, maar dat valt buiten het bestek van dit forum...

ze wilde bij mij de kassa bon hebben en de kabel, en het lieft nog de doos.
helaas is het niet gelukt en moet ik een nieuwe kopen.

ik kan je stukken laten lezen van de eigenaren van reflex waar je neusharen van gaan trillen.

geloof me, die geven geen cent weg.

Mocht het niet baten, wil ik me reflex xtr wel verkopen voor 65€ met kabels erbij

Back