Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gaat inderdaad niet werken. De "sleutel" voor de simulator bevind zich in de betreffende dongel (Bij Realflight is dat de zender die je erbij geleverd krijgt icm een licentie sleutel).
Gaat inderdaad niet werken. De "sleutel" voor de simulator bevind zich in de betreffende dongel (Bij Realflight is dat de zender die je erbij geleverd krijgt icm een licentie sleutel).
Dus dat betekend dat je verplicht de zender gaat gebruiken die bij Realflight geleverd wordt??
In dat geval blijf ik toch maar met mijn phoenix-RC vliegen die ik netjes in de winkel gekocht heb
Dus dat betekend dat je verplicht de zender gaat gebruiken die bij Realflight geleverd wordt??
In dat geval blijf ik toch maar met mijn phoenix-RC vliegen die ik netjes in de winkel gekocht heb
Je hebt de keuze om te vliegen met de RF zender, of middels een verlengkabel (zoals jij ook bij Phoenix hebt) vanaf de dongle (de zender dus), naar je eigen zender.
Mijn bescheiden mening, Phoenix is realistischer dan Realflight. En goedkoper