Dont drink and drive rc..

tsja das gewoon puur pech en enigzins stommiteit dat je zo dicht bij het publiek langs vaart.

tsja das gewoon puur pech en enigzins stommiteit dat je zo dicht bij het publiek langs vaart.

Niet dat ik verstand heb van RC boten ofzo, maar volgens mij zit er toch een flinke afstand tussen de cameraman en de boot, op het moment dat het mis gaat.

op dat moment is het puur pech ja.
alleen een aantal keer komt die erg dicht langs de kant. er zit een aardige snelheid in deze boot.

op dat moment is het puur pech ja.
alleen een aantal keer komt die erg dicht langs de kant. er zit een aardige snelheid in deze boot.

Idd, hij komt afentoe aardig dichtbij. Hoe kan het eigenlijk dat het dan in een keer mis gaat?

snelheid + neus in de golf.

kijk maar naar echte raceboten daar gebeurt het ook wel eens mee.

hij drukt zijn neus in het water en gaat over de kop daardoor. tsja dan is het de kracht / werking van de prop welke de romp een draaiend effect geeft.

snelheid + neus in de golf.

kijk maar naar echte raceboten daar gebeurt het ook wel eens mee.

hij drukt zijn neus in het water en gaat over de kop daardoor. tsja dan is het de kracht / werking van de prop welke de romp een draaiend effect geeft.

Okee ik snap het, bedankt voor de uitleg:)

neem de werking van de prop niet te letterlijk maar dat is de makkelijkste manier van uitleggen.

het heeft iig met het ronddraaiende effect van de aandrijflijn te maken.

Back