door de laders het bos niet meer zien

Ik vlieg brandstof dus ik hoef mijn accu's niet op het veld te laden. Dat is ook een beetje onhandig met nimh accu's met een laadt tijd van 12 u. lol

Dus een ingebouwde voeding is een pre, en na een dag in huis ook. Hobbycity schijnt erg lang erover te doen.

nou word het nog moeilijker

ultramat 16 of Hyperion EOS 0606i-AD 6S-AC/DC Charger

bijna aan elkaar gelijk zou ik zo zegen

@ burp die kabels die je er los bj moet beslellen is dat ook voor nimh? ofkan ik die gewoon met banaan snoeren aansluiten

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer doet hobbycity er lang over? Nooit last van gehad (31 bestellingen)
Je moet alleen nooit wat kopen dat niet op voorraad is, maar dat geld voor elke winkel.

Ik vlieg brandstof dus ik hoef mijn accu's niet op het veld te laden. Dat is ook een beetje onhandig met nimh accu's met een laadt tijd van 12 u. lol

Dus een ingebouwde voeding is een pre, en na een dag in huis ook. Hobbycity schijnt erg lang erover te doen.

nou word het nog moeilijker

ultramat 16 of Hyperion EOS 0606i-AD 6S-AC/DC Charger

bijna aan elkaar gelijk zou ik zo zegen

@ burp die kabels die je er los bj moet beslellen is dat ook voor nimh? ofkan ik die gewoon met banaan snoeren aansluiten

NiMh sluit je gewoon aan met banaanstekkers. De extra kabels zijn voor LiPo accu's. Verschillende merken LiPo's hebben verschillende balanceraansluitingen waardoor er verloopsnoertjes te koop zijn. Voor NiMh, NiCd en Lood niet nodig.

Overigens kan je een NiMh accu best wel opladen op het veld, dan doe je dat met 1C en is hij in een uurtje weer vol. Langzaam laden doe je inderdaad thuis.

Als de laders voor jouw doel ongeveer gelijk zijn kan je de verkrijgbaarheid en/of de prijs een rol laten spelen.

Laatst bewerkt:
@nando ah dat wist ik niet

@burp ja dat is waar mhh ga er even mijn niet al te mooie hoofd over breken welke het word in ieder geval hartenlijk bedankt voor de informatie

Back