Tja, eh...................... Spanwijdte: 1700 mm Romplengte: 1400 mm Gewicht: ? te zwaar naar mijn gevoel Motorisering: voor: Enya 29, achter Enya 19-VI Besturing: gas, rolroer, hoogteroer, rinchtingsroer/waterroer. Wat foto`s: 410 gram voor in de neus! mhh, dat moet eruit :roll:
Dat zijn de hoppertankjes. Er liggen 2 grote tanks onder de vleugelsteun (zie de slangen door de vleugelsteun). Echter ben ik faar niet zo blij mee want die moeten eruit :roll:
Mooie kist . Electro motoren er op en de accu voor in de neus zou ik zeggen. Heb je er ook een tekening bij?
Maar Berto... dat linkje naar eBay dan? Het is hem wel hoor. Dornier Do-18. Tekeningen moeten toch ook elders te vinden zijn? http://info.rc-wasserflieger.at/i_bausaetze.htm Indrukwekkend stukje houtbouw. Gr Bas
yup dat klopt . vindt je het erg dat ik hier verder borduur met de do ? om het een beetje en lijn te houden alhoewel het gaat wel meer naar restauratie verslagen
en hier nog een stukje verder alles eruit op de tanks na. die motortjes gaan in de vitrine .leeg weegt die ongeveer 2200 gram sorry maar ik ga voor 90% naar een elektro set-up .en nu wat foto's van de do en vanaf achter en de schade valt nog mee aan deze kant is ondertussen al weer gelijmt . oeps wel erg kaal nu wat te redden valt gelymt voor na gr san
Gaaf dat je aan dit project begint , ik denk dat je hier een heel mooi model van kunt maken. Heb je al nagedacht over het kleuren schema? hier wat motivatie plaatjes voor je. Kijk bij dit filmpje maar is op 3 minuut 25 , prachtig !!
hoi ja gezien aan het begin stond hij ook na een hoop foto's gezien te hebben moet de ailaron een stuk langer. op de film van de bodesee zie je dat ook . dit klopt dus niet . de vast staande flaps
en de neus nagenoeg netjes en nu eerst die tanks eruit.tussen de spanten een luik gemaakt .kom je eerst een lucht blaas tegen die beste bouwer was zeker bang dat hij zou zinken . en daarna de tanks eruit 400cc per stuk