Dornier Do335

• Topicstarter Topicstarter Muxje
  • Startdatum Startdatum
...dan mag ie hopen dat ie niet instort want dan zit ie in zijn eentje :wink:

(als reactie op bovenstaande post, en zie avater :lol:)

Hoe staat het eigenlijk met dit project?
Is ie al af of blijft ie maar liggen.

Ben eigenlijk zeer benieuwd daar wij waarschijnlijk binnenkort ook 2x een Do 335 in ons bezit krijgen (wel een maatje groter) en ik nu een beetje aan het rondneuzen ben op het internet en wat informatie aan het vergaren ben over deze kist.

Het ligt even stil. Zucht, de laatste tijd heb ik iets te veel hobbies en iets te weinig energie. Ik ben al 2 weken bezig om 1 lullige vierkante meter vloer te betegelen in het toilet, om je een idee te geven... Heb verder wat kleine reparatieklusjes aan de Miles Hawk Major gehad.

Ik ben al 2 weken bezig om 1 lullige vierkante meter vloer te betegelen in het toilet
Dat moet je niet zelf doen, dan moet je laten doen. :teacher:

Een tegelzetter heeft daarin doorgeleerd. :)

Kost iets meer, maar dan is het ook klaar. :P

En goed ook (in principe). :?

Geen ergernis, geen vertraging in de bouw, etc.etc.

Just my two cents.

jan.

tja Ronald,

Klussen in en rond het huis moeten altijd wel gebeuren, jammer soms van de verloren gaande bouwtijd maar als de huisklussen klaar zijn kun je weer met een gerust hart aan de gang met de modelbouw.

De Miles vordert gestaag zie ik dus dat gaat helemaal goed komen en tzt ook wel met deze Do.

Om jouw (en mezelf :wink: ) alvast lekker te maken hier een fotootje van onze "opknap"projecten:
do2.jpg

Daar zitten dan ook nog 2x een Saab Viggen bij :oops:

jan brilman zei:
Dat moet je niet zelf doen, dan moet je laten doen. :teacher: jan.

Als ik het geld had zou ik het laten doen (het is ook wel wat meer dan alleen tegelen). En wat ik hier mee uitspaar kan dan mooi weer aan de hobbies worden uitgegeven :)

ik het mijn vader doen, kost mij geen moeite, geld, of hobbytijd ( onze wc is pas geleden ook verbouwd in twee weken, nieuwe ombouw erin moeten zetten omdat het spoelmechanisme kapot was en er geen onderdelen meer voor waren, dus het hele betonnen omhulsel moest eruit. alle tegels naar de kl.. en uiteindelijk is alles vervangen behalve de pot, een waskraantje, en een spiegel :lol: )

Back