Double Horse 9104

• Topicstarter Topicstarter Flaviogarrisi
  • Startdatum Startdatum
F

Flaviogarrisi

Guest
Beste medepiloten,

Ik heb een probleempje, Ik heb een paar dagen geleden een DH 9104 gekocht. Na een paar keer vliegen, is mijn plastic achtertandwiel al geconsumeerd. Weet iemand misschien waar ik die nieuw kan kopen?
Afmetingen: 22,5 mm Ongeveer
En ik gok dat er zo'n 60 tanden op zitten.

Ik zou het erg leuk vinden om zo snel mogelijk weer te kunnen gaan vliegen.

Alvast bedankt!

Groeten

Hoi.
Ik heb daarnet even gegoogeld op jouw DH9104 helikopter.
Ook wat fimpjes van gezien op You Tube.
Vliegt op zich best wel leuk.
Is het misschien mogelijk dat je voor onderdelen gaat zoeken op de Webshop of winkel waar jij deze heli hebt aangekocht?
Ik zal je vertellen dat ik dit soort helikopters vaker zie langskomen als ik mensen zie vliegen.
Het grootste nadeel van dit soort toestellen is dat het aanbod van onderdelen vaak te wensen overlaat en daardoor vaak lastig wordt om bepaalde onderdelen te verkrijgen.
Ik hoop voor je dat losse onderdelen verkrijgbaar zullen zijn voor deze heli van jou.
Maar toch zou ik je aan willen raden indien het heli vliegen jou echt schik en plezier geeft, om een helikopter aan te schaffen die couranter is.
Dus een gangbare beginners helikopter die zich feitelijk bewezen heeft in meerdere opzichten.
Eentje die een goed vlieggedrag heeft, betaalbaar is in reserve onderdelen en vooral belangrijk dat reserve onderdelen altijd snel beschikbaar zijn in bijv Hollandse Webshops.
Een Walkera HM-UFLY is er zo'n eentje.
Google er maar eens op.
Veel plezier met deze geweldige hobby.
Vr Gr Erwin

Beste medepiloten,

Ik heb een probleempje, Ik heb een paar dagen geleden een DH 9104 gekocht. Na een paar keer vliegen, is mijn plastic achtertandwiel al geconsumeerd. Weet iemand misschien waar ik die nieuw kan kopen?
Afmetingen: 22,5 mm Ongeveer
En ik gok dat er zo'n 60 tanden op zitten.

Ik zou het erg leuk vinden om zo snel mogelijk weer te kunnen gaan vliegen.

Alvast bedankt!

Groeten

Bij ACNtrading hebben ze alles voor de DH9100 en 9104.
Zijn wel aparte helis. Ik heb de 9100, is de kleinere uitvoering, qua formaat Trex 250. Is een single blade 3 Channel.
Je kunt er dus niet zijwaarts mee maar is veel sneller dan een 3 Channel coax. Met name buiten kun je dit goed merken. Echter je maakt op snelheid ( is mijn ervaring en van nderen ) ruimere bochten en schiet nogal eens door. Sommigen zeggen dat je de ruimte van een vliegtuig nodig hebt.
Is een heel ander ding dan de Coaxen en FPs en CPs.
Over de 9100 staat veel op RCgroups.com

Back