Douglas A-26B Invader. Eigenbouw van eigen Tekening. 1:5,9. Spw. 3,60m

Om hier fotos te plaatsen vind ik behoorlijk omslachtig en dus extra werk en tijd!
Ik zit ook op forums in D, F, GB, USA, daar kun je fotos rechtstreeks uit je bestanden op het forum plaatsen.

groetjes,
Jan

Ben ik met je eens en daarbij zit ik ook nog eens aan mijn limiet qua foto,s dus daar stopt het voor mij dan.

Laatst bewerkt:
Ik houd voor mij zelf de verlagen op RC groups bij en zet daar mijn foto''s op. De foto's die hier op mbf zichtbaar zijn staan dus op de rcg server. (

Mvg,

Bar

Zo, de onderkant van de linkervleugel met gondel is nu helemaal ingedekt.
Nu nog de bovenkant en is de ruwe houtbouw van het model helemaal klaar! :D :D :D

voor fotos zie mijn homepage; www.janhermkens.nl en dan A-26B invader aanklikken.

groetjes,
Jan

Eindelijk is de linkervleugel (binnenvleugel met gondel + buitenvleugel) ook helemaal klaar.
Nu nog de vleugel-rompovergangen (wingfillets of fairings) maken en voor een zuivere passing had ik beide afgewerkte binnenvleugels nodig, daarom kon dat niet goed in een eerder stadium.
Over een week is dat ook zover en dan is het model ruwbouw klaar :D:D.

voor fotos zie
www.janhermkens.nl/A-26.htm

groetjes,
Jan

Laatst bewerkt:
Zo, nog wat geknutseld.
De romp-vleugel overgangen (wingfillets of fairings) zijn nu nu ook aangebracht.
De neuswieldeuren zijn nu ook gemonteerd en aangestuurd, evenzo de bomruimtedeuren. Om de bommen af te werpen worden nog valluiken aangebracht met een aparte servo en kanaal.
Komend weekend is het model dan helemaal ruwbouw af en zal dan het model eens helemaal op te bouwen, om wat fotos van dat stadium te maken.
Daarna gaat het model aan de zolder om er pas in oktober weer mee verder te gaan.

voor fotos zie www.janhermkens.nl/A-26.htm

groetjes,
Jan

Laatst bewerkt:
.
Ziet er strak uit Jan, mooi gemaakt!

A-26.115.%20Wingfillets%20ready.JPG

A-26.116.%20Bombbay%20doors%20&%20Nose-wheelbay%20doors.JPG

Ben benieuwd naar de foto`s als hij helemaal opgebouwd is!

Groeten, Ramses

Ja die fairing . . . vast niet de éérste keer dat hij die maakt , echt prachtig houtwerk. Hoe veel uur zit hier in Jan ?

Mvg,

Bart

Zo, vandaag wat fotos van het opgebouwde en ruwbouwklare model gemaakt, binnen in het clubgebouw van MVV Delta Oss, want het weer was klo.....

Geschat gewicht bij aanvang van het projekt was 22 kg.
Het totaal gewicht tot nu toe, inclusief retracts, 2x motoren, 3x crew, 20 servos, 6x akkus, 2 ontvangers, 2x PMS Plus (Engel Powerboxen) = slechts 17,7 kg!
Maar exclusief 2x motorkappen, 2x geschutskoepels, 1x neuskap, 2x cockpit, details + afwerking, dus heb nog 4,3 kg hiervoor, dat moet dik lukken. Bovendien de motoren zijn berekend op 23,6 kg.
Ik stop nu met het projekt en ga in oktober pas weer verder, dan eerst met het maken van alle mallen voor bovengenoemde onderdelen.

Voor fotos zie mijn homepage *** A-26B Invader

Tot wederhoren in oktober
groetjes,
Jan

Laatst bewerkt:
hoi Ron,

deze dokumentie had ik al, je wilt niet weten wat ik allemaal had verzameld voor dat ik met de tekening begon, toch bedankt

groetjes,
Jan

De afgelopen maanden niet stilgezeten!
Ben in november 2014 weer begonnen met het projekt en heb eerst de mallen gemaakt voor geschutskoepels, neuskoepel, motorkap, en voor de beglazingen, zoals voor de cockpit de gunnerruimte en het mini staartkoepeltje.

hier vast een foto van de mallen.
andere fotos volgen nog of te zien op mijn homepage;
www.janhermkens.nl

groetjes,
Jan

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dear Jan
I hope you are well?
The Invader is coming along nicely, I look forward to seeing the completed
model and especially seeing it in the air.

Thank you for giving me the link to this forum.

Regards your English friend.

Dear Jan
I hope you are well?
The Invader is coming along nicely, I look forward to seeing the completed
model and especially seeing it in the air.

Thank you for giving me the link to this forum.

Regards your English friend.

hi my english friend,

I am happy you managed it at last to open your threads yourself here on the dutch forum. :D:D:D

Yes, the Invader is coming along now, I hope to spray the model the end of April.
Here a photo of the turrets and the nosedome.

many regards,
your dutch friend, Jan.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back