DOW - TALK 2020

Discussie in 'Vintage RA/RC' gestart door Énke Blériot, 5 sep 2020.

1. Énke Blériot

Énke Blériot Moderator Moderator team Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Om het DOW topic wat overzichtelijk te houden druk aan het timmeren geweest en een DOW café gemaakt..met volledige vergunning...:D:D

Tjonge wat was het mooi weer op woensdag 1 september en wat waren ze druk met het veld..

Maar...helaas..alle wzh ten spijt...de DOW is uitgeestels naar 12 cq 13 september.

We zullen dus nog wat geduld moeten hebben en de nieuwe kijkrichting is volgend weekend. Gelukkig..ik kan volgend weekend:p ... jij ook??.

Laatst bewerkt: 6 sep 2020
  2. Willi Schmitz

Willi Schmitz

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Het spijt me, ik kan niet op 12. en 13.

Groetjes
    Willi Schmitz

3. N.P.S.

N.P.S. Forum veteraan

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Voor mij geldt dat ik zaterdag 12 september niet naar de DOW kan komen wegens andere afspraken.

4. H. de Vries

H. de Vries The First Aviators

Lid geworden:
    4 dec 2016
    Zaterdag 12 is ok voor mij

5. max z

max z Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators

Lid geworden:
    4 dec 2009
    Voorkeur is zaterdag.

6. HBZWEEF

HBZWEEF The First Aviators

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Zaterdag 12 september.

7. Frans Bal

Frans Bal The First Aviators

Lid geworden:
    16 apr 2005
    Zaterdag de 12-de kan ik niet.

8. Ton van Munsteren

Ton van Munsteren The First Aviators

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Heb je de keuze, lijkt mij niet, je zal de dag moet pakken die kwa weer gunstig is
    Mijn voorkeur heeft zaterdag maar als zondag beter is ga ik zeker proberen zondag te komen.

9. pappawinnie

pappawinnie The First Aviators

Lid geworden:
    22 aug 2014
    Ik kan zaterdag 12 en zondag 13 sept!

10. Énke Blériot

Énke Blériot Moderator Moderator team Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Het is bij wedstrijden in de VV ook altijd een heet hangijzer..meerdere weekenden of individuele dagen..

Bij dat laatste dus bv zaterdag de tigste en dan 14 dagen later zondag de zoveelste hebben we meerdere malen gehad dat de mooie dagen net op die andere weekend dag vielen..

Een vaak voorkomende reden waarom hele weekenden slecht ging waren de jongelingen met zaterdag baantjes..en de jonge gezinnen met verplichtingen van speeltuinen en opa oma bezoekjes..

Met al die tientallen jaren ervaring met VV wedstrijden ( wat qua weer restricties vergelijkbaar is met de DOW) is het meest effectief bv gedurende een maand alle weekend dagen te prikken...
    We zijn nog maar net begonnen en het veld hoeven we ons geen zorgen over te maken..de snelle gras groei is er uit..het wordt niet bemest..de rustige herfst dagen zullen ongetwijfeld komen...

Dus mijn idee..geduld hebben en indien 3/4 van de aanmelding kan is dat al meer dan mooi..

11. Ton van Munsteren

Ton van Munsteren The First Aviators

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Ja lastig keuzes , keuzes , keuzes maar zou toch jammer zijn als ik net die dag niet kan en de Scarab niet gemaidened kan worden.

IMG_8910.JPG

12. dieselracer

dieselracer The First Aviators

Lid geworden:
    21 mei 2016
    Volgende weekend Zat. / Zondag geen probleem wat mij betreft .... kan altijd...

Énke Blériot vindt dit leuk.
  13. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Vanmorgen vroeg uit de veren en naar de windverwachting gekeken..gelukkig..te veel wind voor vandaag...goede beslissing..:eek::p

Vandaag alle tijd om het eea voor maandag voor te bereiden..denk dat ik met een E- kist ( Classy Gassie) de zweeftaak ga oefenen..fff de stopwatch op een schakelaar zetten en dan kan ik prima de zweeftijd van 60 seconden in de gaten houden..

14. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Zo...we hebben nu ook fff om naar het LB vliegen op de DOW te kijken..zou op de nieuwe stek heel mooi bovenwinds kunnen..je hebt plenty ruimte ..zit niemand in de weg en je kunt de lijnen etc laten liggen.

Bruno, Stunthenk en Peter..gaan jullie LB vliegen? nog meer lijntrekkers??

En mocht je wat schriklint willen hebben..ik heb 600 meter..is recht spul maar misschien kun je er een cirkel van maken...

15. stunthenk

stunthenk The First Aviators

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Ik kan volgend weekeinde niet... Morgen wel, denk ik. hoe laat?

16. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Vanaf 11.00 h op speciaal verzoek van HBZweef..:yes: Hij wil de hele dag trainen en op de DOW een Pou kitje winnen...:p

17. HBZWEEF

HBZWEEF The First Aviators

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Trainen, wat is dat? Ik heb het unieke talent dat ik alles win zonder enige voorbereiding!

Harry van Melick vindt dit leuk.
  18. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Ok..ik heb je naam al een een doos gezet ( met potlood..dat wel natuurlijk).

19. Erik-M

Erik-M

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Sorry heren, ik meld me hierbij af. De komende weekenden zijn geen optie voor mij.
    En door de week moet ik nog gewoon werken, schijnt tegenwoordig redelijk uniek te zijn :koud:

20. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Jammer..volgende keer beter...

Deel Deze Pagina