downloads met afpd

hoi allemaal

als ik een bestandje wil downloaden(de x-twin) vanaf rcsim.com
dan is dat bestand een toepassingsbestand en dan kan ik niet vliegen
(uitpakken kan ook al niet)

Als ik me niet vergis is het een .exe
Als je er gewoon op dubbelklikt zou er een installatieprogramma moeten openen en kun je de plaats waar je afpd hebt geïnstalleerd selecteren.

Mvg,

Dennis

het lukt niet
er staat dat hij succesvol is geinstalleerd en dn start ik afpd op en dan staat hij niet in de lijst

Dit klinkt alsof hij wel wordt geïnstalleerd, maar niet in de juiste folder.

Heb je afpd op de standaardplaats geïnstalleerd? Anders moet je ntl de correcte plaats intypen.

Bij mij bv :

C:program files\ipacs\aerofly pro deluxe\aircraft

c = de naam van mijn harde schijf

Zo wordt afpd standaard geïstalleerd.
Ik heb ook de x-twin en deze werkt perfect.

ow
das raar
ik heb afpd geinstalleerd op D:spellen
die map heb ik zelf gemaakt
maar als ik de x-twin download en installeer staat waar hij hem moet installeren.
dan is dan goed gegaan en dan ga ik naar de map:
D:spellen/ipacs/afpd/aircraft
en daar staat dan x-twin power en x-twin electric ofzow
maar hij doet nog steeds niet!!!????
ik zal nog paar keer proberen

Zal het kunnen dat ik een verkeerd install programma heb???

trampo zei:
ow
das raar
ik heb afpd geinstalleerd op D:spellen
die map heb ik zelf gemaakt
maar als ik de x-twin download en installeer staat waar hij hem moet installeren.
dan is dan goed gegaan en dan ga ik naar de map:
D:spellen/ipacs/afpd/aircraft
en daar staat dan x-twin power en x-twin electric ofzow
maar hij doet nog steeds niet!!!????
ik zal nog paar keer proberen

Zal het kunnen dat ik een verkeerd install programma heb???

Je moet even kijken welke versie je hebt (ik denk 1.9.0) als het versie 1.9.0 (staat bij het hoofdmenu in AFPD)is moet je bij oudere downloads die op versie 1.8.0 staan dit veranderen het Tmd bestand open met bijvoorbeeld word en dan boven in de lijst versie 1.8.0 veranderen in versie 1.9.0 ik heb zelf aerofly pro de luxe 1.8.0 en ik heb ook beide xtwin varianten geinstaleerd en werkend.

hey, ook ik hier heb een probleem, bij het downloaden van de nieuwe acromaster van rcsims, en ik installeer hem bij afpd, kan ik er wel mee vliegen, maar hoor ik geen geluid van de motor, ik hoor enkel het crash geluidje als ik crash, dit probleem heb ik ook bij de shark versie van de acro, ook heb ik het bij andere modellen, maar niet bij allemaal.
weet iemand wat het probleem is???

greets!

In de map van de acro master (onder aircraft) staat een bestand met de naam : Himax_2208_980. Dit moet je kopiëren naar de map sound (op hetzelfde niveau van de map aircraft)

Back