DPR 100 datalogger

Richard,

Ik heb de DPR's ergens in duitsland gezien(was zelf op zoek naar een DPR50 voor mijn lepton EX).

Ik heb de volgende website gevonden

www.heli-chris.de

Laat me even weten of je gaat bestellen want ik ben ook wel geïnteresseerd in een DPR50. Wellicht dat we de verzendkosten kunnen delen.

Groet,

Marc

Ik heb even gekeken, maar daar kost hij 78 euro ongeveer en in amerika bij de leverancier maar $61,95...

Dus ik stel voor dat als er meer mensen zijn die interesses hebben dat we ze samen bij de leverancier bestellen :wink:
Met wat creativiteit hebben we ze dan voor weinig :P

http://www.bnbproducts.com/index.htm

Cheers,

Richard

Richard,

Je mag me boeken voor een DPR100 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM.

wanneer sluit de inschrijving :) :lol:

Groet,

Marc

bij deze heb ik ook nog wel intresse
heb er al een een drp50 maar een tweede is niet gek is mijn beste investering dit jaar
dus schrijf er maar bij
drp50
temp led set
duo temp set
rpm set

Voor mij een zelfde setje als poerqwa:
DPR100 + TMP-LED + TMP-2 + DPR-RPM

Kijk dat is leuk zulke reacties!

Ik zal vanavond wel even mailen, kijken of er nog wat korting af te dwingen valt bij grotere aantallen ;)

Cheers,

Rich

Ik heb een EagleTree MicroPower Logger.

Besteld bij www.eheli.at

Ruimere spec's, kun je ook gebruiken voor echte power :). 45V Max dus tot 10S mogelijk.

Op de EagleTree kun je ook optische toerental sensors gebruiken, alleen de orginele hebben een zeer kort optisch bereik (enkele mm's). Eheli.at heeft aangekondigd om zelf long-range optische sensors op de markt te brengen alleen heb hier nog niks van vernomen.

Rick

Dat is inderdaad ook een aardig alternatief, echter heb ik net een mailtje de deur uit gedaan naar ze dus nu maar even afwachten.

Ik hoop dat ik binnenkort prijzen kan geven, ben zelf ook erg benieuwd!!

Cheers,

Richard

Ik heb gemaild naar de mensen van de DPR100 datalogger maar ik heb tot op heden geen reactie gehad.

Overigens ziet die Eagle Tree datalogger er ook zeer veelbelovend uit, misschien mensen daarin geinteresseerd?

Ik zit er zelf over te denken om zo eentje aan te schaffen, zeker omdat de mensen van die DPR dingen ze kennelijk niet willen verkopen :wink:

Cheers,

Richard

Ik zou zeggen, waag er eens een mail aan om te kijken wat het kost om een vergelijkbare hoeveelheid van die dingen te laten verschepen naar de belangstellenden.

Hey,

Ook te koop bij eheli.nl ! Zowel de 50 als de 100 amps.

Greetz Aldert

Raptor Rulezzz zei:
Die zal ik inderdaad ook even aanschrijven... van beide bovenstaande pogingen nog NIKS gehoord... vreemde zaak, maargoed.

Cheers,

Richard

Hey Richard.

Alle respect hoor, maar een beetje geduld is dacht ik wel gepast :wink: . Je schrijft ze aan op Zaterdag, ik weet niet over welke aantallen je het hebt, maar als ze je maximaal voordeel willen geven, proberen zij het logisch uiteraard ook bij de leverancier. Nu reageer je Zondag al dat je nog Niks hebt gehoord :hammer: .
Tuurlijk ben ik ook ongeduldig als het de hobby betreft, maar :roll: ?

En het apparaat kost normaal gesproken nog geen 7 tientjes, als ik hem NU wilde hebben, kocht ik hem gewoon!

Ben trouwens ook geïnteresseerd :D .

Greetz Aldert

Back