draaiende hunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een hunter van esky, vliegt eigenlijk goed, maar hij draait steeds af naar links. ik heb de onderste schuif al helemaal naar links gezet, anders draait hij helemaal in het rond, maar toch moet ik met de stick constant corrigeren. is hier een oplossing voor??

Hunter draait rond

Hoi,

Als het toestel al in het begin naar links afdraait en je de onderste schuif verder naar links zet, is het logisch dat je dan rondjes gaat vliegen.
Dus de onderste schuif van uit het midden een beetje naar rechts schuiven en dan kijken hoe het gaat. Het probleem zit em in de de rolroeren of anders in het richtingsroer of in de zijwaartsstelling van de motor.

Succes PHTB

Ik ken de Hunter niet, maar normaal hebben de Esky ontvangerunits twee instellingen: eentje voor gain en eentje voor proportional. Met de laatste kun je de mixing van beide motoren bijstellen. Je ziet snel genoeg of je deze linksom of rechtsom moeten verstellen. Als het wegdraaien erger wordt heb je de verkeerde kant op gedraaid.

Hoi,

Als het toestel al in het begin naar links afdraait en je de onderste schuif verder naar links zet, is het logisch dat je dan rondjes gaat vliegen.
Dus de onderste schuif van uit het midden een beetje naar rechts schuiven en dan kijken hoe het gaat. Het probleem zit em in de de rolroeren of anders in het richtingsroer of in de zijwaartsstelling van de motor.

Succes PHTB

Een Hunter is een heli, geen vliegtuig. Willem.

Ik ken de Hunter niet, maar normaal hebben de Esky ontvangerunits twee instellingen: eentje voor gain en eentje voor proportional. Met de laatste kun je de mixing van beide motoren bijstellen. Je ziet snel genoeg of je deze linksom of rechtsom moeten verstellen. Als het wegdraaien erger wordt heb je de verkeerde kant op gedraaid.

Denk er wel aan om na aanpassing van de proportional de accu los te koppelen, even wachten en dan weer aansluiten zodat de 4-in-1 kan initialiseren met de nieuwe instelling. Draai ook niet teveel per keer. 1 mm kan voldoende zijn. Willem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back