Pardon, scheld je mij nou uit voor wijsneus?Denk dat je beter eerst eens een aantal posts terug kan lezen voor je antwoord,
En naar mijn inzien is hij tot zover goed bezig. Heeft zn heli zelf gebouwd en wil em voor de zekerheid laten nakijken door mensen met meer ervaring.
Verder weet jij nog niks van zijn verdere ideeen of plannen. Hij staat in ieder geval niet direct in de buurt van een sloot te vliegen...
En waarom zou hij direct zn heli de vernieling in helpen wijsneus? Nogmaals je weet niks van zijn verdere voorbereiding en aanpak..
@ Ghostrider:
Wil best je heli eens nazien. Of kom eens gezellig langs op de helischool die vlakbij Heerenveen zit. De link van de website kan ik je wel even via pb doen als je interesse hebt.
Ik probeer de beste jongen te helpen en idd misschien wel te voorkomen dat hij ook zijn heli de eerste keer de plomp en of kapot vliegt, en dan scheld je mij uit voor wijsneus?
Misschien moet je mijn post eens beter doorlezen want ik zegt toch echt: "Als dit je eerste helikopter is en je hebt hiervoor nog nooit heli gevlogen dan kan ik je verzekeren dat je dat ding de eerste keer gruwelijk tegen de grond werkt"
Ik weet helemaal niks van zijn ideeën of plannen nee (Jij wel blijkbaar want je weet nou al dat hij de eerste keer niet bij het water staat te vliegen) maar als ik zijn post history check dan lijkt het me er niet naar dat hij er al mee gevlogen heeft.