dragonfire 4

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door black adder9, 28 mrt 2006.

  1. black adder9

    black adder9 Guest

    hey is het mogelijk om van een dragonfly 4 een outdoor heli maken?
    en wat is het verschill tussen een indoor heli en een outdoor heli?
    de zoekfuntie heeft mij niet echt wijzer gemaakt daar om maak ik een topic.
     
  2. flexmaster23

    flexmaster23 Guest

    indoor = binnen, outdoor = buiten. verassend he :). het gewicht van de heli maakt een heli indoor of outdoor. omdat een 04 zo licht is wordt ie snel mee genomen door een zuchtje wind. daarom is het meer een indoor heli. als je een groter en zwaarder model hebt, heb je minder last van de wind dus kan je lekker buiten vliegen.
     
  3. aviador

    aviador Guest

    ook is de scherpheid van het sturen van belang, een cp heli stuurt veel beter/directer dan een fp. dus daarom is een cp meer iets voor buiten. (ook iets te gevaarlijk voor in een woonkamer trouwens).
    maar ik heb een beetje door dat jij iets onmogelijks zoekt, je gaf in een ander topic aan dat je rond de 100 euro te besteden had en buiten wilde vliegen, alleen een df04 valt in je budget, maar daarmee kan je niet goed buiten vliegen, alleen met zeeeeeeeer weinig wind :wink:
    dus ik zou nog maar even nadenken voordat je ook maar iets koopt, want een df04 is niet makkelijk onder de knie te krijgen.
     
  4. Paul

    Paul

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    152
    Locatie:
    almere
    Df04 kan best buiten als er 0,0 wind staat
    maar je kan ook gewoon vragen of je de gymzaal van een schooltje mag gebruiken.
     
  5. black adder9

    black adder9 Guest

    hmm ok ik heb een "outdoor" heli gevonden voor 125 die op mentahol loopt ne ik heb nog 2 liter mentahol in de schuur liggen dus dais wel lekker ;P
     
  6. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Mentahol? Is dat een soort verslavende drug?
     
  7. Stevo

    Stevo Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 jan 2004
    Berichten:
    6.175
    Locatie:
    Brugge-Belgiƫ
    Nope, bonbonnen met muntsmaak.


    Blackadder,

    Geen mentahol maar wel methanol

    Stevo
     
  8. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    Als er toch mentahol op staat zou ik het niet in de motor gebruiken en evenmin nuttigen. Wie weet is het een paardenmiddel :wink:
     

Deel Deze Pagina