dragonfly 22D op e-bay: € 149

je dient er rekening mee te houden dat hij niet van de grond komt.

De heli kan nog, maar de elektronica sucks. ik herinner me een bouwverslag van enkle weken terug. de motor werd veel te heet etc.

Tm

Laat Walkera lekker voor wat het is. Je koopt je beter een "kwaliteits" merk, je gaat zien het komt zeker niet duurder uit dan een walkera waarvan je alle elektronica moet vervangen.

Ikzelf heb de 36 hier staan en die komt al bijna even duur uit als een standaard T-rex hoor!!! Gewoon niet kopen zou ik zeggen, maar wie ben ik hé?

Er zijn anders genoeg goede verhalen over de dragonfly #4 waar niks aan verandert hoeft te worden en die helemaal compleet net zo duur kost als een goed mixer board.

Wartexx zei:
Er zijn anders genoeg goede verhalen over de dragonfly #4 waar niks aan verandert hoeft te worden en die helemaal compleet net zo duur kost als een goed mixer board.

Oke over de 04 heb ik ook niets slecht te vertellen want heb er zelf 1 gehad. Maar de rest van de heli's zijn BIJNA onvliegbaar. Schuim maar even diverse forums af en je weet het wel. Ik zou aanraden om eens ergens zo'n heli te vinden in een winkel en te vragen of ze hem even kunnen testen voor je hem koopt, waarschijnlijk gaan ze dit niet voor je doen.

Ik zou hem 'als' je hem gaat halen gewoon lekker bij www.eheli.nl bestellen, als er iets stuk is dan kunnen zij daar iniedergeval goede service geven.

Gr Linh.

Back