DragonFly #36 probleem! HELP!

• Topicstarter Topicstarter leim
  • Startdatum Startdatum
L

leim

Guest
Onlangs heb ik een Walkera DragonFly 36 laten overkomen vanuit Hong Kong. Hij ziet er prachtig uit aan de grond, maar hoger komt ie ook niet.
Ik kan er hooguit een beetje mee stuiteren over de grond maar boven de 30cm klapt hij gewoon weer naar beneden. Op het moment dat hij los komt zakken de toeren enorm in en gebeurd er helemaal niets meer.

Tevens heb ik geen idee wat de gyro doet. Hij brand altijd Rood. Dit lijkt mij toch een kleur die aangeeft dat er iets mis is.

Zijn er nog meer mensen met deze problemen?

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Zijn je accu's goed vol? Welke accu gebruik je en elke motor en regelaar?

Vaak is een rode led niet een teken dat er iets niet goed is maar eerder dat er iets aanstaat ;) Je kan vaak in het boekje zien wat er niet goed gaat en wat alles betekend.

Je kan ook een club in de buurt zoeken die naar de heli kan kijken, dat is vaak makkelijkste en snelste ;)

Hoi leim,

Ik heb zelf ook dit probleem gehad met de Dragonfly 36. Het heeft te maken met de pitch. Deze staat dan te hoog, en moet je iets omlaag zetten, door middel van de rechter pitch trim op je zender. Bij mij vloog hij toen al een stuk beter, maar nog niet goed genoeg. Het blijkt dat deze heli onder-gemotoriseerd is. Ik heb een brushless motor + regelaar besteld, en toen was dit probleem verholpen. Hij vliegt nu superrrr goed :D

Succes,

Remco

Tail-Rotor zei:
Hoi leim,

Ik heb zelf ook dit probleem gehad met de Dragonfly 36. Het heeft te maken met de pitch. Deze staat dan te hoog, en moet je iets omlaag zetten, door middel van de rechter pitch trim op je zender. Bij mij vloog hij toen al een stuk beter, maar nog niet goed genoeg. Het blijkt dat deze heli onder-gemotoriseerd is. Ik heb een brushless motor + regelaar besteld, en toen was dit probleem verholpen. Hij vliegt nu superrrr goed :D

Succes,

Remco

Ok dank, maar had jij dan ook die 400 motor of de 380? En weet je misschien waar je goedkoop en snel onderdelen kan bestellen voor deze heli?

Back