Dragonfly 3d 4 channel?

• Topicstarter Topicstarter mive
  • Startdatum Startdatum
M

mive

Guest
Een of andere internetshop (www.rc-toys.tk) biedt op Marktplaats een Dragonfly aan, ik denk de #4.

Al even gezocht, maar hier nog niet zo veel over gevonden. Wie kent dit ding? Ziet er goed uit en lijkt eerder RC dan speelgoed, hoewel de prijs wel erug laag is.

Kan uitstekend RC vliegen, maar nog geen heli: Is dit wat?

HELCOPTER DRAGONFLY 3 D 4 CHANNEL

De Dragonfly 4 bied alle vliegfuncties van een RC Elektro Helicopter, met de bijgeleverde 4 - channel afstandsbediening
1.) Stijgen / dalen
2.) Draaien om de eigen as (links en rechts)
3.) Vooruit / achteruit
4.) zijwaarts (links u. rechts)

- Lengte: 470 mm
- Motor: Typ 370
- channels: 4
- Hoopdrotor doorsnee: 510 mm
- staart motor: Typ N30
- staart rotor: 135 mm
- vliegtijd: 10 - 12 Minuten
- Gewicht 350 gr.

Volledig gelagerd
4 kanaals afstandsbediening met verwisselbare kristal

Levering:
Helicopter als beschreven
Vlieg accu ni/mh 650 Mah 8,4 volt
Lader 300 Mah
2 ¼ uur laden
Professionele 4 channel afstandsbediening
PC Kabel om afstandsbediening aan de computer aan te sluiten voor vliegsimulatie
Elektronische Bouwdelen als Gyro systeem,ontvanger
2 servo?s en regelaar
Beschrijving
Niet geschikt voor kinderen onder de 8 jaar

Dit alles geheel nieuw in doos

Dit is een zeer bekende en veel besproken fp heli op dit forum. In mijn ogen een perfecte heli om te leren vliegen.

ik heb hem ook, heel fijn om mee te leren, en zeer crashbestendig. 3D kan ie alleen niet zoals zij beweren. je kan hem ook voor 150 euro bij www.rchobby-online.nl kopen met een lipo accu erbij. dan bestel je ook bij een wat beter bekende winkel...

ja oke, als we het zo gaan bekijken :lol: maar ik doelde op de 3D figuren, maar dat snapte je vast wel... 8)

OK, 3D is uiteraard ook niet echt nodig/mogelijk om mee te beginnen lijkt me (helaas, want die picolo 3D leek me ook wel wat). Maar als instapmicroheli kan ik me aan de dragonfly dus niet echt een buil vallen?

Back