Dragonfly 4 tekoop op eheli

• Topicstarter Topicstarter ollie1989
  • Startdatum Startdatum
O

ollie1989

Guest
Halo alemaal ik ben nieuw hier en heb even een vraag :)

Ik wil mij gaan verdiepen in RC Helicopters nu heb ik de Dragonfly 4 gezien op www.eheli.nl voor 92 Euro (best wel laage prijs bij anderen is die 109 Euro dus dan is dit wel een goeie prijs

Ik wil die gaan kopen maar nu is mijn vraag ( heb er 2 :P )

Zijn er meer mensen die de Dragonfly hebben gekocht op EHELI

En hoelang duurt het voordat ik hem thuis heb als ik hem bestell via de
Site

Ik ben namelijk niet zkkr of ik hem bij excenture moet kopen voor 109 of bij eheli voor 92 ik vind het namelijk een erg laage prijs maar meschien zijn er mensen hier die hem nog goedkooper dan 92 euro hebben kunnen aanschaffen

Hey,

Ik kan alleen maar zeggen dat de prijzen, de service, snelheid van versturen enz. uit eigen ervaring erg goed en betrouwbaar is. Over het algemeen liggen de prijzen van eheli ietsje beneden de andere nederlandse internetshops op het gebied van heli's.
Je kan de heli overigens ook bij hem ophalen (scheelt verzendkosten), je kan hem dan ook bekijken voor je beslist.

Gr.A.

Waar kan ik de Winkel Eheli dan vinden ik weet namelijk niet wat de versend kosten zijn

ik woon in Roterdam dus hoop niet dat het erg ver is :o

Maar het maakt dus eigenlijk niks uit dat die een laage prijs heeft bij Eheli

Eheli zit in Odoorn, dat is een beetje ver voor je denk ik.

Je kunt met een gerust hart die heli daar bestellen, als je vragen hebt, mail het hun en je krijgt nog antwoord ook :wink:

Ik bestel er regelmatig en heb het altijd snel in huis (binnen 1 week)

heeft iemand dan de Dragonfly 4 ook thuis liggen en heb jehem ook bij Eheli gekocht via Internet

En hoelang duurt het dan als je hem bestelt (hoeveel dagen)

Mail het hun.... meestal binnen een week geleverd mits op voorraad... verzendkosten zijn waarschijnlijk €7.50 maar dat kunnen ze van Eheli je beter vertellen.....
ik heb mijn spullen bij www.4RC.nl weg En hebt het binnen een week thuis liggen.

voor de df04 kun je hem ook bij www.rcvliegshop.nl kopen.
ook 94 euro dacht ik, in service zal er geen verschil in zitten denk ik.
ik heb ervaring bij zowel eheli als rcvliegshop, beide snel en makkelijk.

is die rcvliegshop aleen een internet shop of kan ik langs gaan want ik woon naast Ridderkerk

alleen internet helaas. maar het is gewoon precies dezelfde als van rcvliegshop hoor.

ok dankje wel

ik denk dat ik me keuze heb gemaakt deze winkel levert binnen 2 W dagen dus dat schiet op

Wil hem natuurlijk zo snel mogelijk verveel me egt kapot in de vakantie :lol:

Ik heb gister avond bij www.rcvliegshop.nl de DRagonfly 4 aangeschaft

Dus ik heb hem hopelijk volgende week want de nieuwe laading Helicopters komt pas morgen de 12e

Dan weet ik niet waneer ze hem naar het postkantoor brengen hoop natuurlijk morgen gelijk dan niet zall die donderdag verzonden worden en heb ik hem volgende week maandag

Ik heb er zin in en zall wel meer vragen stellen over dingen die nog niet goed gaan :)

Back