dragonfly servo's ??

• Topicstarter Topicstarter ronikdus
  • Startdatum Startdatum
R

ronikdus

Guest
:D hallo altesamen .... ik lees vrij veel over de servo's van de dragonfly 004 .... nou is de mijne gisteren uit een hoover naar links gecrasht :( en bij nader onderzoek bleek dat beide servo's niet goed funktioneerde ..... ik heb eerst de batterij maar weer eens goed opgeladen , en toen weer een keertje geprobeert ... maar de servo's deden het niet naar behoren :( ... bij vol links of rechts of voor/achteruit gaan de servo's heel langzaam schokkend bewegen in de gegeven richting ... ik heb toen de stekkertjes even losghaald en opnieuw gemonteerd en eentje doet het weer goed :D maar de ander niet :(

klinkt dit bekent bij jullie en is dit te verhelpen d.m.v. smeren of iets dergelijks

ook lees ik veel over de kwaliteit van de betreffende onderdelen en dat ze maar meteen vervangen worden voor een ander merk .. maar er zit toch garantie op ....

groetjes ronikdus

Hoi Ronikdus,

Dit probleempje met de servo's komt erg veel voor. Je kunt deze servo's het beste meteen vervangen voor betere servo's, zoals de Hitec HS-55. Deze zijn ook niet zo prijzig.
Verder ben ik wel tevreden over de kwaliteit van de onderdeeltjes. Ik vind dat de Dragonfly 4 niet snel kapot gaat als je een crash maakt. Als er een onderdeeltje kapot gaat zou ik gewoon het kapotte onderdeeltje vervangen door het originele onderdeeltje :)

Groetjes,

Remco

Zelf heb ik ooit een kapotte servo gehad van de HM004

Maar toen leek het net of ik twee kapotte servo had omdat de kapotte de werkende servo stoorde.

Nadat ik de kapotte had vervangen nooit meer problemen mee gehad, ik ben zelf niet een voorstander van HM004 onderdelen vervangen met duurder spul, ze werken prima, de NS-05 zeker.

:D kijk dat is goeie info ... maar oke ik vlieg nog steeds niet omdat ik mijn leverancier om garantie gevraagd hebt ... dus dat wacht ik even af .. ik heb wel gezegd tegen hem dat er 2 stuk zijn omdat 1 het helemaal niet doet en eentje schokkerig >> maar dat klopt dus met jou verhaal

ik gaat het afwachten wat hij erop zegt en ik hoop zo snel mogenlijk weer te kunnen vliegen ... de sim is ook niet alles

gr ronikdus

Back