D
DutchRC
Guest
Dusss.. ik kan op et moment even niet een leuk bouwpakketje bij HK vinden die ik wel wil.. DUS.. dan weer es wat zelf ontwerpen + bouwen!
Ik baseer hem een Beetje op de Raptor van Eric & Wouter, maar hij gaat toch op alle denkbare punten anders worden...
Vanavond ga ik beginnen met de eerste schetsen, dus NU heb ik nog even niet iets om te laten zien....
Wellicht hebben de andere vliegers n.a.v. de onderstaande hardware-lijst al wat vermoedens over het vliegtuig...
Onderdelen:
* word vervolgt *
Ik baseer hem een Beetje op de Raptor van Eric & Wouter, maar hij gaat toch op alle denkbare punten anders worden...
Vanavond ga ik beginnen met de eerste schetsen, dus NU heb ik nog even niet iets om te laten zien....
Wellicht hebben de andere vliegers n.a.v. de onderstaande hardware-lijst al wat vermoedens over het vliegtuig...
Onderdelen:
- Voorgevormde wing €45
- 1 sheets 70*100mm foamboard (voor de romp)
- motor X2: Hype Alpha AL35 1450L Hype - E-Motor#Alpha AL35/1450L € 70
- ESC X2: Hype / Alpha / Kyosho 40A Hype - BL-Drehzahlsteller#40A BEC Alpha Pro € 108
- Prop X2: APC 8x6
- Ailevators X2: Turnigy TGY-113MG Metal Gear Digital Servo 2.2kg / 0.10s / 12g € 16,00
- Lipo: 2x Zippy 1800mah 40C http://www.hobbyking.com/hobbyking/...Flightmax_1800mAh_3S1P_40C_NL_Warehouse_.html € 26,00
- plakband
- hot glue
- stukjes hout voor de motor mount
- servo-links & control horns
* word vervolgt *
Laatst bewerkt door een moderator: