D
DutchRC
Guest
Hallo mensen 
een tijdje terug dacht ik eigelijk dat ik wel 'klaar' was met het bouwen van wings.. maar na het zien van wat filmpjes begon het toch weer te kriebelen
Tijd voor weer een wat andere wing dus!
Ik weet nog niet 100% zeker hoe groot ik dit vliegtuig ga maken, maar voor-nu is het plan: 2 meter wingspan.. Deze keer met een heel andere vorm.. Deze krijgt verhoudings-geweis smalle vleugels..
Om een indruk te krijgen van de verhoudingen:
Gebruikte materialen:
* Word vervolgt *

een tijdje terug dacht ik eigelijk dat ik wel 'klaar' was met het bouwen van wings.. maar na het zien van wat filmpjes begon het toch weer te kriebelen

Tijd voor weer een wat andere wing dus!
Ik weet nog niet 100% zeker hoe groot ik dit vliegtuig ga maken, maar voor-nu is het plan: 2 meter wingspan.. Deze keer met een heel andere vorm.. Deze krijgt verhoudings-geweis smalle vleugels..
Om een indruk te krijgen van de verhoudingen:

Gebruikte materialen:
- 3x sheet Foamboard €21
- 1x sheet 6mm Depron €6
- Motor: Turnigy D3542/4 1450KV Turnigy D3542/4 1450KV Brushless Outrunner Motor (EU warehouse) € 20
- ESC: 60A Detrum / Plush
- Servo's: 4x Turnigy TGY-113MG Metal Gear Digital Turnigy TGY-113MG Metal Gear Digital Servo 2.2kg / 0.10s / 12g €32
- Lipo: Turnigy nano-tech 2200mah 3S 35 http://www.hobbyking.com/hobbyking/...200mah_3S_35_70C_Lipo_Pack_EU_warehouse_.html € 19,27
- Propellor: 11x6
- wat control-horns; control rods; Lijm
* Word vervolgt *