Drift of race

• Topicstarter Topicstarter Bboybeer
  • Startdatum Startdatum
B

Bboybeer

Guest
Beste Mensen,

Ik ben enorm aan het twijfelen of ik een Drift rc of een Race rc auto koop.
Ik heb al een hpi nitro rs4 evo 3+ maar wil graag nog een electro auto erbij..
Met deze electro auto wil ik voornamelijk gaan driften maar ik hoor van verschillende kanten een heleboel verschillende meningen!
Zo zou je met een Race rc auto een hogere top hebben en met driftbanden eronder voor 85% mee kunnen driften...

Wat raden jullie mij aan?:confused:

Groeten,

Bboybeer

als je ermee wilt gaan driften ben je beter met een driftwagen. die zijn ervoor gemaakt. als je echt ermee wilt gaan racen moet je kiezen voor de race.

ga eens kijken naar je plaatselijke modelbouwwinkel. dan kan je de verschillen zien.

groeten

dat is natuurlijk onzin dat een race sneller zou zijn, drifters zijn gewoon hetzelfde als een sprintauto alleen zitten er driftbandjes onder en kun je veel instellen in de ophaning.

voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen een Race wagen en een drift wagen dat er onder een drift wagen drift banjes zitten en de diffes gelocked zijn.

Ik heb op m'n HPI rs4 racer 2 drift bandjes gehad, en daar was prima mee te driften. :) mja, als je er het meest mee wilt driften kun je natuurlijk voor een drift auto kit gaan, heb je wel meteen alles bij de hand om te kunnen driften.

oke dat lijkt me duidelijk maar ik kies tussen deze 2 modellen:

hpi sprint 2 flux:
HPI Sprint 2 Flux RC Car by HPI Racing Europe

Hpi sprint 2 drift:
HPI RTR Sprint 2 Drift Sport RC Car by HPI Racing Europe

Bij beiden heb je voldoende afstelmogelijkheden.
Ik heb er niet zo heel erg veel verstand van maar ik koop meestal op de prijs van een product. De sprint 2 flux is namelijk 100 euro duurder maar nu weet ik niet of dat daardoor ook meteen beter is voor waar ik hem voor wil gebruiken.. Dus vandaar deze post.

Dus welke zouden jullie nemen?:D

Ik zou voor de flux gaan , zit al een zeer goede brushless motor in!

ik weet niet of in de gewone een brushed motor zit ? zoja : de flux nemen ;)

flux is inderdaad brushless dus betere motor,
heb zelf een sprint2 drift gehad en was fijn autotje.

als je snelheid wil koop de flux, wil je driften koop de driftkit zit alle driftspul al bij.

De driftkid is indd een mooi pakket en uiteraard al klaar voor het driftwerk..
Nu vraag ik me af of het een beter resultaat word als ik een sprint 2 flux uitbreid met driftverhogende onderdelen..
Het gaat me zeg maar om het uiteindelijke resultaat..

Sorry mensen ik ben een echte piekeraar:-D

pak dan de flux en koop voor 20 euro driftbanden en klaar ben je;)
ps ik heb de sprint 2 driftversie van moonlight en hij bevalt me prima! wel oppassen met steentjes bij de achterste snaar:)

Back