serge pot Forum veteraan 5 jun 2011 #1 gratis af te halen drijvers met een drijfvermogen van 1200gram ,dus een toestel van 600 tot 750gram kan er op. af te halen in ede . reactie via pm graag
gratis af te halen drijvers met een drijfvermogen van 1200gram ,dus een toestel van 600 tot 750gram kan er op. af te halen in ede . reactie via pm graag
serge pot Forum veteraan 7 jun 2011 #2 gratis af te halen ,nog steeds ,anders gaan ze met de afvalroute mee .
eric_laermans PH-SAM 8 jun 2011 #3 Zonde, niet weggooien! Volgens mij ook interessant voor de speedboat enthousiasteling die ze gebruikt onder zijn rigger!
Zonde, niet weggooien! Volgens mij ook interessant voor de speedboat enthousiasteling die ze gebruikt onder zijn rigger!
serge pot Forum veteraan 8 jun 2011 #4 heel simpel gezegd . donderdag over een week gaan ze met de kliko mee mits ze niet door een liefhebber afgehaald zijn .
heel simpel gezegd . donderdag over een week gaan ze met de kliko mee mits ze niet door een liefhebber afgehaald zijn .
serge pot Forum veteraan 15 jun 2011 #8 daar is geen weggeef draadje en is een vraagprijs verplicht . en bij de watervliegers word hier meer gekeken . afhalen is geen verplichting , was leuk geweest als ik er iemand blij mee kon maken ,maar helaas dat is dus niet gelukt.
daar is geen weggeef draadje en is een vraagprijs verplicht . en bij de watervliegers word hier meer gekeken . afhalen is geen verplichting , was leuk geweest als ik er iemand blij mee kon maken ,maar helaas dat is dus niet gelukt.