DRINGENDE BERICHT DAT IK OPENBAAR MAAK , graag jullie mening hier over

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo beste collega modelbouwer

ik wil even iets openbaar maken ,

ik vermoed dat iedere rc club wel een paar vaste plekken heeft per jaar waar ze demo mogen gaan rijden met de ganse club , daar mee bedoel ik dan , dat die plek een vaste waarde is voor deze bepaalde rc club , nu zijn er van die clubs die nog niet zo lang bezig zijn , ca anderhalf jaar bezig (IK VERNOEM GEEN NAMEN) , die het zo leuk vinden om andere clubs hun vaste plekken af te nemen die al jaren zijn toegewezen aan een andere club ze proberen die vaste clubs dar weg te krijgen zodanig dat zij daar ik de plaats mogen komen staan demo rijden , en dit gaat niet over enkel 1 club , deze club vind het enorm leuk om ook van andere clubs in belgie de vaste plekken af te nemen , en daar boven op komt er ook nog eens bij dat ze deze club meteen slecht en belachelijk maken tegen iedereen , dit vind ik niet kunnen , als iedere club zich bezig hield met zijn eigen vaste plekken dan is er geen probleem , de ene club die op een demo rijd nodigt wel eens een andere club uit , tenslotte is dit een HOBBY waar in iedereen zich wil ammuseren en de dagelijkse stress achter hem wil gooien , dit is een tijds verdrijf die men graag doet ,

ik zal het even kort samen vatten : er bestaat een club die andere clubs hun vaste plekken afneemt en bovenop nog eens belachelijk en slechte maak

daarom ik deze topic even start om jullie gedachten hier over eens te weten

ik vind het kortom kinderachtig dat een club dit zo durft doen !!!!!

ps DIT GAAT OVER BELGISCHE CLUBS

grtjes truckdriver

Laatst bewerkt:
even voor adam appart

dat er een belgische club er zich mee bezig houd om andere clubs hun vaste demo dagen af te nemen zodat ze er zelf kunnen gaan demo rijden , waardoor dan de andere club die er normaal elk jaar aanwezig is om demo te rijden er niet meer welkom is ,en daar boven op komt er ook nog eens bij dat ze slecht en belachelijk gemaakt worden en de naam van de club door het slijk gehaald word

grtjes truckdriver

Ik probeer "even mee te zijn" en dit versta ik eruit:

Er is een "nieuwere" club die op plaatsen gaat rijden waar jouw club ook al eens rijd?
Verder kan ik nog opmaken dat er in die nieuwe club veel leden zijn en dat die leden zéér veel vrije tijd hebben?
Omdat ze zowat alle terreinen van andere clubs inpikken moet je toch met een pak leden zijn.
Ook blijken ze de terreinen konstant bezet te houden zodat het praktisch onmogelijk is om
anderen te kunnen laten rijden?
Dan moeten die over zeën van tijd beschikken?

Zo zal het wel niet zijn maar dat haal ik uit je relaas.
Persoonlijk vind ik: "Hoe meer gelijkgezinden in de hobby hoe meer vreugd"?
En dan versta ik deze zin van jou helemaal niet:

....tenslotte is dit een HOBBY waar in iedereen zich wil ammuseren en de dagelijkse stress achter hem wil gooien , dit is een tijds verdrijf die men graag doet....

Mvg,

P.Siemons

Hallo, ik denk dat hij wil zeggen: die nieuwe club pikt onze demo-plaatsen
én -dagen. Tevens verspreiden zij (de nieuwe club) valse geruchten.

hallo speedy bob

ja dat is net wat ik wil bedoelen , die NIEUWERE club PIKT onze DEMO dagen

grtjes truckdriver

Dan is die nieuwere club schijnbaar beter geschikt om demo's te geven dan jouw club, anders zouden de organizatoren van de demo's jullie wel kiezen...:rolleyes:

dat eerste. wat is de reden dat de demo dagen *beurshouders overstappen naar een ander? praat eens met zo'n beurshouder. Goedkoper? weer is wat nieuws?

dat tweede over die valse geruchten dat vind ik dan absoluut niet kunnen,,, maar zolang je goed contact houdt met je contactpersonen van de beurzen zal daar ook vrij weinig mee gedaan worden.

ik denk dat dit ook beetje laksheid is geworden van ow we zijn binnen ALLEE we hoeven geen aktie meer te ondernemen. Dit is gewoon concurrentie. wat maakt hun beter dan jullie voor een beurshouder?

wat is die reden. als een beurshouder 100% tevreden was geweest had die het niet gedaan, dus er is een reden voor.

@wartexxx
Tsja das de kogel direct door de kerk heen jassen he :P

Laatst bewerkt:
hallo speedy bob

ja dat is net wat ik wil bedoelen , die NIEUWERE club PIKT onze DEMO dagen

grtjes truckdriver

Ik snap het niet goed hoor, kun je even voor een complete leek
vertellen wat demodagen zijn? Kan toch niet zo moeilijk zijn om met meerdere clubs tergelijk aan een demodag deel te nemen.

Als wij vliegtuigjongens demodagen (fly inns in ons jargon) organiseren dan is iedereen van gelijk welke club daar welkom op. Snap niet goed hoe dat bij de truckjongens anders zou moeten zijn.:rolleyes:

Stevo

Poging om Truckdriver te helpen

Hallo beste collega modelbouwer.

Ik wil even iets openbaar maken:

Ik vermoed dat iedere rc club wel een paar vaste plekken heeft waar ze een aantal keer per jaar demo mogen gaan rijden met de ganse club. Daarmee bedoel ik dan dat die plek een vaste waarde is voor deze bepaalde rc club.

Nu zijn er van die clubs, die nog niet zo lang bezig zijn, (circa anderhalf jaar, ik vernoem gee namen), die het zo leuk vinden om andere clubs hun vaste plekken af te nemen die al jaren zijn toegewezen aan een andere club. Ze proberen die vaste clubs daar weg te krijgen zodanig dat zij daar in de plaats mogen komen demo rijden. En dit gaat niet over enkel 1 club. Deze club vind het enorm leuk om ook van andere clubs in Belgie de vaste plekken af te nemen.

En daar bovenop komt er ook nog eens bij dat ze deze club meteen slecht en belachelijk maken tegen iedereen. Dit vind ik niet kunnen. Als iedere club zich bezig hield met zijn eigen vaste plekken dan is er geen probleem. De ene club die op een demo rijd nodigt wel eens een andere club uit, tenslotte is dit een HOBBY waar in iedereen zich wil ammuseren en de dagelijkse stress achter hem wil gooien. Dit is een tijdsverdrijf die men graag doet.

Ik zal het even kort samen vatten: er bestaat een club die andere clubs hun vaste plekken afneemt en bovenop nog eens belachelijk maakt en slechte naam geeft.

Daarom dat ik deze topic even start om jullie gedachten hier over eens te laten gaan.

Ik vind het kinderachtig dat een club dit zo durft doen !!!!!

ps DIT GAAT OVER BELGISCHE CLUBS

grtjes truckdriver

hallo
tja hoe kan er hier op gereageerd worden als er al geen namen van de clubs genoemd worden,
en trouwens is het niet met die zogenoemde verkeerde club te praten en het probleem met elkaar uit te praten ipv dit forum???
en het is toch ter ontspanning en je stres weg te werken,
nu word er juist gestrest en haat gekweekt,
en het modeltruckwereldje is al zo klein,
het moet niet zo gaan worden dat we elkaar op shows elkaar in de haren vliegen,maar gewoon samen rijden en ideeen uitwisselen,
met elke (klein/nieuwe) clubjes er 1 grote show van kunnen maken das de bedoeling van evenementen organiseren,en het publiek zich laten vermaken,
en teveel trucks op een baan?????
is er dan op de modelclubs ook asfalt te weinig en komen de trucks in de file?????
file info;14 meter file op de modelbaan rc A2!!! hahahahahahahahahhaha
maar ja das mijn mening,hopelijk komen jullie eruit,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
hallo

het gaat er niet om om beter te zijn of slechter te zijn ,

de niewere club doet er alles aan om deze om specifieke club te dwarsbomen , maar niet enkel bij 1 club datze dit doen , ze doen dit ook bij andere belgische truck clubs ,

zij willen de grootste club zijn van belgie op gebied van rc trucks , zij willen internationaal gaan met leden , en dan is er voor hen maar 1 oplossing , al de andere truck clubs hun demodagen pikken en ze door het slijk halen , het is zo erg dat er leden zijn van die nieuwere club die er scnade over spreken en dus besloten hebben om geen lid meer te zijn , ook is dit een 1 mans bestuur , waar er naar mijn weten toch een 3 mans bestuur moet aanwezig zijn en gekend zijn , kortom , dit is een club die andere clubs de grond in wil boren , zodanig dat ze niets meer van demodagen hebben omdat die nieuwere club in het bezit wil zijn van alle belgische demodagen van het land ,

en geloof mij , ze spelen het zodanig hard dat het hen nog blijkt te lukken ,

maar dan vraag ik mij af , waar is de collegialiteit in de hobby , iedereen wil zich toch kunnen ammuseren met hun hobby zonder ruzie of dergelijke ,

truckdriver

Markioo,

Je slaat volgens mij letterlijk de nagel op de kop. Waarom moet iedere club nu afzonderlijk zijn eigen demodag hebben. Ideeën uitwisselen met andere clubs, een pilsje drinken en er eens over praten. Lijkt me niet bepaald een gezellige boel onder jullie clubs:nosmile:

Geef mij dan maar de demodagen van de vliegtuigen. Van hijnde en verre komt met op deze dagen af met soms meer dan 100 toestellen.

Lijkt me zoals truckdriver al zei niet onmiddellijk aan de orde welke club wat doet. Het verleden en de ervaring op dit forum heeft al geleerd dat daar toch maar hommeless van komt met meestal een slot op het draadje als gevolg.

Stevo

hallo
dus er zijn al leden van die nieuwe club die geen lid meer willen zijn van die club???
begrijp ik dat nou goed???
nou als die leden allemaal weg gaan heb je toch geen club meer,probleem opgelost,of wil die 1 mans bestuur in zn uppie een demodag rijden,
met meerdere zenders in zn handen zeker hahahaha,
maar een 1 mans bestuur das toch geen officiele club dan,
hoe lang bestaat dat kluppie dan???
en is er ook een naam aan gebonden en welke dan???
dan zou je zo een club kunnen weren,maar dan moet je wel een naam weten,
mvg markioo

hallo

ik denk dat ik deze club ken truckdriver heb je pb gestuurd als het deze club is dan heb ik er al verschillende verhalen van gehoord en jullie hebben gelijk van dat iedere club zich beter bezig houdt met hun demo dagen en dat er onder de clubs geen ruzie is

groetjes

Beste mede modeltrucker,

Speel het zelf ook hard dan en noem de naam van de Club hier.
Als ze echt zo erg zijn als je zegt doe je niks verkeerds dan, en worden ze in de wereld van modelbouwers ook anders gezien als ze willen.

Beetje jammer,
wij met de R/C drifters hebben nergens last van.
Als er een DEMO is van MTM-drift (de kleinere)
Dan mogen er ook leden komen van RCdrift (de grootste)
En iedereen is welkom, nooit gezeik.
Tuurlijk heeft iedere club zijn eigen meetings.
RCdrift doet de Modelbouwbeurs,
MTM stond op Automaxx en speed en gein.
RCD (Rodderdam City Drifting) deed laatst 100% Tuning,
Snap niet dat julie dan niet meer welkom zijn,
wij mogen altijd komen bij de andere clubs :eek:

Marvin

hallo

ik vernoem liever die naam niet , de leden van die club zijn ook lid van dit forum en die weten direct over wie het gaat hier ,

en ik krijg ook verschillende PB binnen van leden van dit forum die precies weten over welke club het gaat , dus is dit ook al in buiten,land geweten waar deze club mee bezig is ,

en inderdaad , in die club is er maar een 1 mans bestuur , en ja hoor , dit is een officiele club , de mede bestuursleden in der tijd werden het zo beu dat ze hun functie opgezegd hebben als bestuurslid en zelf uit de club gestapt zijn , omdat ze niet betrokken willen worden in het schandalig handelen en doen van de voorzitter , ook zijn er 4 gewone leden die het spelletje van de" voorzitter mooi mee spelen , en 2 van deze leden zijn ook hier lid van dit forum ,

en zoals er gezegd word om samen te rijden op demo dagen , nee hoor sorry , niet met deze club , die heeft het al te bont gemaakt door iedereen door het slijk te halen

truckdriver

hallo marvintjeuh of zoeites , LOL

wij nodigen ook verschillende clubs uit van in belgie om demo te komen rijden zelf uit nederland nodigen wij clubs uit die elk jaar terug komen en daardoor worden wij ook uitgenodigt op hun demo dagen , wij hebben met elke club in belgie wel contact ook met een paar uit nederland , en hebben ook met niemand van die clubs problemen , maar net die ene nieuwere club die moeilijk gaat doen om andere clubs hun demodagen te gaan pikken en ze door het slijk te halen ,

vele clubs weten al over welke nieuwere club het gaat , maar niet alle leden van die club weten dat dit probleem er is ,

maar waar die club nu mee bezig is zal niet ten goede komen van zijn eigen club , want zo zaai je ruzie en discuties en dregelijke , ook zullen zij gehaat worden door andere club wat nu ook al het geval is van vele clubs in belgie

truckdriver

Laatst bewerkt:
Beste Truck driver,

Stop dan met gebruik te maken forum voor dit soort dingen en bespreek dit dan met de club waarover dit gaat.
Onrust zaaien zonder te zeggen waarover en wie het gaat werkt niet.

hallo

ik vernoem liever die naam niet , de leden van die club zijn ook lid van dit forum en die weten direct over wie het gaat hier ,

en ik krijg ook verschillende PB binnen van leden van dit forum die precies weten over welke club het gaat , dus is dit ook al in buiten,land geweten waar deze club mee bezig is ,

en inderdaad , in die club is er maar een 1 mans bestuur , en ja hoor , dit is een officiele club , de mede bestuursleden in der tijd werden het zo beu dat ze hun functie opgezegd hebben als bestuurslid en zelf uit de club gestapt zijn , omdat ze niet betrokken willen worden in het schandalig handelen en doen van de voorzitter , ook zijn er 4 gewone leden die het spelletje van de" voorzitter mooi mee spelen , en 2 van deze leden zijn ook hier lid van dit forum ,

en zoals er gezegd word om samen te rijden op demo dagen , nee hoor sorry , niet met deze club , die heeft het al te bont gemaakt door iedereen door het slijk te halen

truckdriver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back