DRINGENDE BERICHT DAT IK OPENBAAR MAAK , graag jullie mening hier over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje onzinverhaal dat je de naam niet wil noemen, de leden van de club in kwestie moeten na al jouw bescrhijvende verhalen zo langzamerhand ook wel doorhebben dat het over hun gaat.

Verder snap ik niet zoveel van het geneuzel, maar als ik jouw teksten zo lees, dan begin ik 'die andere club' wel te begrijpen, eigenlijk..

hallo marvintjeuh of zoeites , LOL

wij nodigen ook verschillende clubs uit van in belgie om demo te komen rijden zelf uit nederland nodigen wij clubs uit die elk jaar terug komen en daardoor worden wij ook uitgenodigt op hun demo dagen , wij hebben met elke club in belgie wel contact ook met een paar uit nederland , en hebben ook met niemand van die clubs problemen , maar net die ene nieuwere club die moeilijk gaat doen om andere clubs hun demodagen te gaan pikken en ze door het slijk te halen ,

vele clubs weten al over welke nieuwere club het gaat , maar niet alle leden van die club weten dat dit probleem er is ,

maar waar die club nu mee bezig is zal niet ten goede komen van zijn eigen club , want zo zaai je ruzie en discuties en dregelijke , ook zullen zij gehaat worden door andere club wat nu ook al het geval is van vele clubs in belgie

truckdriver

Zeg maar gewoon Marvin,
tuurlijk, elke tak van modelbouw doet het bijna op deze manier,
maar jammer dat je van die haantjes heb.
Vind het echt jammer dat zij geen respect hebben voor iemand anders zijn demo's. Van mij mag je gewoon rustig de naam noemen,
bestuur, en de volgers erbij.

Ik denk dat een forum niet de plek is hiervoor.. vecht dat lekker in prive tijd en op een priveplek uit..

ik hoop dat ze het door hebben dat het over hun gaat , en jij zou nu echt en persoon zijn waarvan ik dan ook denk dat jij ook zulke dingen zou doen

jij begrijpt helemaal niks van dit hele gebeuren ,

maar ja , er is altijd wel iemand die zulke ingesteldheid heeft

sorry , maar jij blijkt de enige persoon te zijn die dit niet begrijpt

maar ja zo is het nu eenmaal

truckdriver

Beetje onzinverhaal dat je de naam niet wil noemen, de leden van de club in kwestie moeten na al jouw bescrhijvende verhalen zo langzamerhand ook wel doorhebben dat het over hun gaat.

Verder snap ik niet zoveel van het geneuzel, maar als ik jouw teksten zo lees, dan begin ik 'die andere club' wel te begrijpen, eigenlijk..

Ik ben de laatste die 'zoiets' zou doen. Ten eerste heb ik IRL met niemand ruzie of problemen, dus zou ik niet weten over wie ik 'zoiets' zou moeten doen, ten tweede ben ik dan mans genoeg om het danwel in het echt uit te spreken, of hier met naam en toenaam.

Dit draadje slaat helemaal nergens op, je claimed dat er iemand is die het voor jou verpest, maar wie het is of wat ze doen, het blijft bij vage verhalen, die van geen kant kloppen.

Voorbeeld.. 'ze pikken onze demodagen'. Kennelijk gaan 'ze' met een organisatie praten en is die organisatie dan ook overtuigd. Ik vraag mij dan af waarom die organisatie overtuigd is, kennelijk zit er dan toch een kern van waarheid in wat 'ze' zeggen.

Je reactie hier en nu is wel tekenend. Ik begin die andere club nu ook al aardiger te vinden..

Verder open je hier een topic met alleen caps lock als titel en dan 'DRINGEND BERICHT..' enzovoort.

Welnu.. je bericht is niet dringend, in het geheel niet, het gebruik van capslock als titel is storend en schreeuwerig en het bericht wat je dan uiteindelijk 'openbaar maakt' totaal niet interessant of dringend, afgezien van dat het druipt van de vaagheid en stemmingmakerij.

Overigens wil ik je er op wijzen dat je in je topictitel zegt 'graag jullie mening hierover'. Dus niet gaan miepen als iemand dan ook z'n mening geeft ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
maar jij blijkt de enige persoon te zijn die dit niet begrijpt

Gezien de reacties hierboven schijn jij de enige te zijn die het begrijpt!
Voor de rest begrijpt er volgens mij niemand waar alle commotie over gaat.

En ik heb het in mij eerst bericht al aan gegeven, gebruik eens wat meer hoofdletters aan het begin van zinnen. Het is een heel moeilijk te lezen verhaal wat je hier neerzet.
Als de communicatie naar beursorginisatoren op dezelfde "duidelijke" manier is gegaan snap ik nu ook dat ze naar andere clubs zijn uitgeweken.

ik zelf ben lid van de gedupeerde club , en neem van mij aan als u zou weten over welke club het zou gaan dat u hier helemaal anders over zou denken , dit is een club die zeer geliefd is bij andere belgische en ook nederlandse clubs ,

truckdriver

Ik ben de laatste die 'zoiets' zou doen. Ten eerste heb ik IRL met niemand ruzie of problemen, dus zou ik niet weten over wie ik 'zoiets' zou moeten doen, ten tweede ben ik dan mans genoeg om het danwel in het echt uit te spreken, of hier met naam en toenaam.

Dit draadje slaat helemaal nergens op, je claimed dat er iemand is die het voor jou verpest, maar wie het is of wat ze doen, het blijft bij vage verhalen, die van geen kant kloppen.

Voorbeeld.. 'ze pikken onze demodagen'. Kennelijk gaan 'ze' met een organisatie praten en is die organisatie dan ook overtuigd. Ik vraag mij dan af waarom die organisatie overtuigd is, kennelijk zit er dan toch een kern van waarheid in wat 'ze' zeggen.

Je reactie hier en nu is wel tekenend. Ik begin die andere club nu ook al aardiger te vinden..

Verder open je hier een topic met alleen caps lock als titel en dan 'DRINGEND BERICHT..' enzovoort.

Welnu.. je bericht is niet dringend, in het geheel niet, het gebruik van capslock als titel is storend en schreeuwerig en het bericht wat je dan uiteindelijk 'openbaar maakt' totaal niet interessant of dringend, afgezien van dat het druipt van de vaagheid en stemmingmakerij.

Overigens wil ik je er op wijzen dat je in je topictitel zegt 'graag jullie mening hierover'. Dus niet gaan miepen als iemand dan ook z'n mening geeft ;)

Dat is leuk en aardig, maar zo lang het hier bij vage verhalen blijft, heeft niemand er wat aan. Diegenen die er bij betrokken zijn, weten het al, dus daar is deze 'DRINGENDE MEDEDELING' niet voor nodig.

Voor de rest van ons, is dit bericht volledig nutteloos zonder die informatie.

Dit draadje is nu niets meer dan het verwende kind die stampvoetend aan komt rennen 'ze pesten mij!'.

Als jullie club zo geliefd is, begrijp ik niet hoe een andere club voor jullie problemen kan veroorzaken.. jullie zijn toch zo geliefd?

Laatst bewerkt door een moderator:
Slotje is nergens voor nodig hoor:D

Onze beste truckdriver vraagt onze mening en dat is alles.

Hezik onze aller beste Henry heeft een punt. Als je iemands mening vraagt moet je niet verwonderd zijn dat die mening niet altijd strookt met wat jij nou net in gedachten had. Meningen, wel, verschillen nu éénmaal.

Ik snap (zoals ik al eerder heb gezegd) de comotie niet rond dit draadje en die fameuze demodagen.

Het is niet omdat een bepaalde club een demodag afsnoept dat je er niet zelf weer één kan organiseren.

Ik denk dat het Engelse spreekwoord " if you cant beat them.........." hier wel op zijn plaats is.

Altijd maar hommeless in Belgenland, eerst met de regering dan met de banken en nu met één of ander obscuur clubje:( Ik zie alvast mijn werk verzekerd ( en voor wie nog niet moest weten wat ik doe, graag PB)

Stevo

crisis analist :P

*shit oude laptop toetsenbord weer heel anders... wanneer maken ze nou is afspraken daarover..

*ag de mensen blijven ook printen dus ik zit ook wel safe... ;) voordat ze op printkosten gaan besparen moet het bedrijf al bijna de afgrond in gezakt zijn.

Cheeta,

Heb jij nu een stik in je kloaten of wat is da( een stik in je kloaten is Brugs voor ben je ladderzat) Snap geen mallemoer waarover je het hebt of de relevantie met dit draadje:D

Stevo

Tja waar gaat het over?
Wat ik wel weet is dat dit typisch een draadje is wat uit de hand gaat lopen.
Daarnaast is het forum NIET de plek om deze irritaties onder clubs, aan te gaan.

Mvrg: Emil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back