Ik ben de laatste die 'zoiets' zou doen. Ten eerste heb ik IRL met niemand ruzie of problemen, dus zou ik niet weten over wie ik 'zoiets' zou moeten doen, ten tweede ben ik dan mans genoeg om het danwel in het echt uit te spreken, of hier met naam en toenaam.
Dit draadje slaat helemaal nergens op, je claimed dat er iemand is die het voor jou verpest, maar wie het is of wat ze doen, het blijft bij vage verhalen, die van geen kant kloppen.
Voorbeeld.. 'ze pikken onze demodagen'. Kennelijk gaan 'ze' met een organisatie praten en is die organisatie dan ook overtuigd. Ik vraag mij dan af waarom die organisatie overtuigd is, kennelijk zit er dan toch een kern van waarheid in wat 'ze' zeggen.
Je reactie hier en nu is wel tekenend. Ik begin die andere club nu ook al aardiger te vinden..
Verder open je hier een topic met alleen caps lock als titel en dan 'DRINGEND BERICHT..' enzovoort.
Welnu.. je bericht is niet dringend, in het geheel niet, het gebruik van capslock als titel is storend en schreeuwerig en het bericht wat je dan uiteindelijk 'openbaar maakt' totaal niet interessant of dringend, afgezien van dat het druipt van de vaagheid en stemmingmakerij.
Overigens wil ik je er op wijzen dat je in je topictitel zegt 'graag jullie mening hierover'. Dus niet gaan miepen als iemand dan ook z'n mening geeft