Heb de Dromida (eigenlijk Rayvore) een paar maanden en vlieg deze met mijn Spectrum DX6i. Gaat prima. Gebruik hierbij een lipo 950mah ipv de stock 750mah. Ipv 10 min vlieg ik nu 15 min. Zet er soms ook een camera 808#16 onder. Gaat ook goed. Beelden scherp maar wel onrustig (het is een licht en bewegelijk toestelletje). Heb inmiddels wel een tandwieltje moeten vervangen.
Zie op internet vele upgrades staan zoals Latrax alias shafts en blades (Zie zelfs FPV upgrades). Geeft dat geen risico dat de stock motoren eerder de geest geven, evenals tandwielen en lagers?
Ook een upgrade is sterkere motoren. Lijkt mij helemaal funest voor de stock tandwielen en lagers. Belastingen worden toch groter.
Iemand daar ervaring mee of een mening over?
Zie op internet vele upgrades staan zoals Latrax alias shafts en blades (Zie zelfs FPV upgrades). Geeft dat geen risico dat de stock motoren eerder de geest geven, evenals tandwielen en lagers?
Ook een upgrade is sterkere motoren. Lijkt mij helemaal funest voor de stock tandwielen en lagers. Belastingen worden toch groter.
Iemand daar ervaring mee of een mening over?
Laatst bewerkt: