Dromida Omnibus > Review na 100 vlieguren met de Dromida Omnibus

Mijn ervaring met de Dromida Ominus nadat ik er 100 vlieguren op had zitten, deze review is zeer klein omdat er weinig stuk ging tijden de 100uren test

Het slechte nieuws is dat ik tijden deze 100uren 2x de rechter voormotor bij 39 en bij 80 uur heb vervangen, dit is ook bij de motor links achter bij 52 en 86 uur gebeurd, opvallend is dat dit met de motoren die linksom draaien is gebeurd, want de rechtsom draaiende motoren hebben tijdens de 100uren test geen krimp gegeven.

Halve wegen de test heb ik de tweede set props erop gezet al was dit niet echt nodig en die zitten er inmiddels bij 110 uur nog op en functioneren prima.

Tijdens de 100uren test is er niets stuk gevlogen dat reparatie vereiste, dus dit heeft geen geld gekost

Dan de door mij gebruikte batterijen tijdens deze test zijn de originelen waarvan ik er twee vanaf het begin heb gebruikt, deze zijn inmiddels meer dan 200 x geladen en de Dromida vliegt er 12 minuten op waarna de leds gaan knipperen ten teken dat ze vervangen dienen te worden, dus mag je stellen dat de originelen batterijen van een goede kwaliteit zijn, maar dat mag ook wel want ze zijn niet goedkoop.

Mijn indruk is dat de Dromida Ominus voor zijn prijs een prima aankoop is.

Tester,

JannesRC

Laatst bewerkt:
Hoi Jan.
Wat filmpjes gezien leuk fun ding ,vond de ledjes en de flips ook erg mooi.
Wel iets anders als de yuneec :),maar toch leuk voor er bij.
Groetjes andere Jan.

Hoi Jan.
Wat filmpjes gezien leuk fun ding ,vond de ledjes en de flips ook erg mooi.
Wel iets anders als de yuneec :),maar toch leuk voor er bij.
Groetjes andere Jan.

Jan met de Yuneec maak ik mijn vlieguurtjes buiten, maar ongemerkt maak ik een heleboel vlieguurtjes met het slechte weer van de laatste tijd binnen met de dromida;)

Dit soort ervaringen zijn altijd interessant. Vaak vliegt iets eerst wel goed, maar hoe is het over een paar weken, maanden, etc?

Moet het trouwens niet de Dromida Ominus zijn? Een Omnibus is iets om te lezen, niet om mee te vliegen. Tenzij je van de bladzijden papieren vliegtuigjes gaat vouwen... ;-)

Dit soort ervaringen zijn altijd interessant. Vaak vliegt iets eerst wel goed, maar hoe is het over een paar weken, maanden, etc?

Moet het trouwens niet de Dromida Ominus zijn? Een Omnibus is iets om te lezen, niet om mee te vliegen. Tenzij je van de bladzijden papieren vliegtuigjes gaat vouwen... ;-)
Je hebt helemaal gelijk, stom he :rolleyes:

Back