Drone Crash gevolg door verkeerde RTH Hoogte!

hqdefault.jpg

Ik wil dit plaatsen voor mensen die een DJI drone zodat ze niet dezelfde fout maken!
Bekijk deze drone crash! Een Phantom 3 crash als gevolg van onvoldoende RTH hoogte.
VERGEET NIET om altijd de JUISTE RTH HOOGTE INTESTELLEN !
BEKIJK de crash hier:

Dus wat denk je wat er gebeurde? En laat me weten wat uw mening is over dit ongeval!
**Ik ben niet de piloot van deze drone dus niet haten op mij!**

** Vergeet niet ik doe dit zodat piloten kunnen van elkaar leren, zodat we allemaal meer ervaring krijgen, enz. **
Ik wil deze hobby zo veilig mogelijk te maken.

Onthoud jongens vlieg altijd verantwoordelijk!

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me bijna op een computerspelletje als je die beelden zo ziet, maar buitenom dat, de persoon die op zo'n locatie vliegt die begrijpt het nog niet helemaal.....

is altijd een gokje hoe hoog je hem instelt, ik doe meestal 50 meter, maar rth komt er alleen in in noodgeval (en dat is bij een p3 vrijwel nooit met 2 km bereik) ook is het handig zodra de verbinding weer terug is en je de lokatie van de drone weer weet gelijk weer over te schakelen op handmatig en zelf terugvliegen om obstakels te vermijden

meer dan een km over bebouwing, mensen, en waterwegen vliegen en dan tegen een appartementencomplex crashen. Goed bezig. Dit is in Elmira, NY, VS, dus onze regelgeving zal er hopelijk weinig hinder van ondervinden maar slim is anders.

Back