Drone engineer

Discussie in 'Multicopters' gestart door Andy, 22 jan 2019.

  1. Andy

    Andy

    Lid geworden:
    4 nov 2004
    Berichten:
    646
    Locatie:
    Colmschate
    Mijn activiteit met drones van de afgelopen jaren is opgemerkt door een wereldspeler in de markt en heeft mijn gevraagd om voor hun te werken. Doen of niet doen.
    Ik ben zelfstandige in een heel andere tak (dj), maar vind werken aan met drones ook reuze interessant.
     
  2. raptor117

    raptor117

    Lid geworden:
    2 jan 2010
    Berichten:
    562
    Locatie:
    Brabant of omgeving
    Lijkt me iets wat je zelf moet beslissen toch?
     
  3. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.833
    Locatie:
    Nootdorp
    Wat wordt er van je verwacht ? En kun je daaraan voldoen ? Ik zou zeggen, ga in gesprek en ga daarna goed nadenken.
     
  4. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.938
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nou... dat klinkt toch wel als een "achievement" waar je best trots op mag zijn.

    Onthou alleen één ding: Als je werk je hobby is heb je altijd vrije tijd (volgens Corrien), MAAR.... als je hobby je werk wordt, ben je een hobby kwijt en heb je nooit meer vrije tijd....

    Ofwel, hoe goed het bevalt hangt helemaal af van hoe je er zelf tegenover staat, nergens anders van..
     
  5. Andy

    Andy

    Lid geworden:
    4 nov 2004
    Berichten:
    646
    Locatie:
    Colmschate
    Ze staan de laatste tijd niet echt positief in het nieuws, maar ga inderdaad toch op gesprek.
     
  6. EdAkker

    EdAkker

    Lid geworden:
    18 aug 2012
    Berichten:
    775
    Bedoel je met "ze" de drones is het algemeen? Of bedoel je het betreffende bedrijf?
    En mogen we weten wat ze in gedachte hebben wat je daar mag gaan doen? En deze wereldspeler, betreft het een fabrikant of een leverancier van verschillende merken?
    Idd interessant. Mede omdat ik het idee heb dat er hooguit 3 merken consumentendrones zijn die enigszins meespelen in de markt, waarvan we allemaal weten welke de grootste is.
    Op gebied van racedrones is er nog e.e.a. te doen, maar ook die markt is voornamelijk gericht op componenten voor zelfbouwers of het is een China-produkt markt. Een merk (met een beetje NL grondslag) is nog heel leuk bezig, maar aantallen zoals Parrot of DJI zijn het niet.

    Leuk om te horen, leuk dat je bent opgemerkt waarvoor respect! Hou ons op de hoogte!
     

Deel Deze Pagina