hallo iedereen.
Ik ben Wolter graaf
Dit is mijn eerste topic over/voor drones.
Ik vaar al een tijdje met boten en ben nu bezig met een smit Nederland.
Ik zou graag als die klaar is, willen beginnen met het vliegen van een Drone.
Een van mijn vrienden heeft de parrot bebop met skycontroller.
Hij heeft hem nieuw voor 200 euro kunnen kopen.
Ik heb zitten kijken naar drones met camera ik kan al een beetje vliegen.
Nou zal ik kijken of ik ergens ook een parrot bebop, dji phantom, walkera of wat dan ook ergens goedkoop kan kopen.
Het liefst een van die 3.
En ik weet dat het niet de goedkoopste zijn maar ik hoop dat ik een van de drie voor 200 of minder kan vinden.
Daar zal ik graag jullie hulp bij willen.
Ik weet dat ik commentaar van jullie ga krijgen zoals: ' die kan je nergens zo goedkoop halen` Enzo.
Zouden jullie mee kunnen kijken en links sturen over verschillende soorten die goedkoper zijn maar net zoals dat een beetje in de zelfde kwaliteits categorie.
Ik heb ook deze Drone gevonden mij lijkt hij wel goed om mee te beginnen wat vinden jullie.
https://www.eglobalcentral.nl/jbl-x...lid=CPjX_KuC1c8CFQcq0wodxngEvg#/product/17323
Mvg Wolter graaf
Ik ben Wolter graaf
Dit is mijn eerste topic over/voor drones.
Ik vaar al een tijdje met boten en ben nu bezig met een smit Nederland.
Ik zou graag als die klaar is, willen beginnen met het vliegen van een Drone.
Een van mijn vrienden heeft de parrot bebop met skycontroller.
Hij heeft hem nieuw voor 200 euro kunnen kopen.
Ik heb zitten kijken naar drones met camera ik kan al een beetje vliegen.
Nou zal ik kijken of ik ergens ook een parrot bebop, dji phantom, walkera of wat dan ook ergens goedkoop kan kopen.
Het liefst een van die 3.
En ik weet dat het niet de goedkoopste zijn maar ik hoop dat ik een van de drie voor 200 of minder kan vinden.
Daar zal ik graag jullie hulp bij willen.
Ik weet dat ik commentaar van jullie ga krijgen zoals: ' die kan je nergens zo goedkoop halen` Enzo.
Zouden jullie mee kunnen kijken en links sturen over verschillende soorten die goedkoper zijn maar net zoals dat een beetje in de zelfde kwaliteits categorie.
Ik heb ook deze Drone gevonden mij lijkt hij wel goed om mee te beginnen wat vinden jullie.
https://www.eglobalcentral.nl/jbl-x...lid=CPjX_KuC1c8CFQcq0wodxngEvg#/product/17323
Mvg Wolter graaf