Drone vliegers noord nederland

Weetniet of het toegestaan is te plaatsen hier. Maar voor de 'drone'vliegers uit friesland groningen en drenthe is er nu een fb pagina begonnen om kort te kunnen comminuceren over vluchten events en vliegfilms en fotos in het noorden

Www.facebook.com/dronenoord

Ik kom zelf uit Bolsward. Meer mensen uit deze regio? Gezamenlijk meeten is altijd leuk!
[edit] ging wat mis hier :)
Ik woon een 10Km van Bolsward. Afgelopen winter wel leuk gevlogen met m'n 250size fpv quadcopters in regio Makkum (waar het nu vaak wat te druk is). De laatste tijd heb ik het heli vliegen weer opgepakt en staan de quads een beetje te verstoffen. Een van de twee moet ik nog eens herbouwen na schade door een crash in een sloot.
Ik volg de fb pagina en als er interesse is om voor de lol ergens in het noorden wat te fpv vliegen/racen ofzo dan wil ik wel meedoen en evt helpen om wat op te zetten.

Laatst bewerkt:
Ik woon in Emmen, lees vaak dat er overal flight demo's gedaan. Hier in Emmen wordt er 8 en 9 augustus 2015

Leuk positiefe reacties. Lijkt mij ook leuk om es een dag te organiseren ergens in het noorden gewoon lekker vliegen een dagje. Oplaadpuntje muziekje bbqtjw en gaan haha

Lijkt mij ook leuk maar moet natuurlijk wel animo voor zijn en mensen die bereid zijn dingen te regelen en organiseren

Nogmaals voeg de facebook ff toe. Missxhien kunnen we eens wat leuks organiseren misschien een fpv race eebij

Back