Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HalloBeste,
Het geen wat ik hier nog mis in het lijstje is een ontvanger.
Afhankelijk van je merk/type zender dat je hebt ga je dus nog een ontvanger nodig hebben.
Eventueel een camera indien je wenst te filmen of dergelijke kan ook van pas komen.
Mvg
Hallo
Kun jij mij misschien een ontvanger aanraden , natuurlijk met zender.
Mvg
Peter.
Beste,
bekijk het aanbod van volgende merken eens:
Futaba
Spectrum
...
ik ken je behoefte en wensen niet, je kan natuurlijk eerst zelf eens enkele zaken bekijken/opzoeken en dan ons hier om advies vragen.
De zenders gaan tussen een prijsklasse van 100€ tot 2500€..
Mvg
Ik aan modelvliegen gedaan,en had een futaba zender en heb alles verkocht.
Ik heb nog een carson zender met ontvanger liggen ,zou dit wat zijn.
Mvg
Peter.
Ik heb nog een carson 14 kanaals zender + ontvanger liggenBeste,
bekijk het aanbod van volgende merken eens:
Futaba
Spectrum
...
ik ken je behoefte en wensen niet, je kan natuurlijk eerst zelf eens enkele zaken bekijken/opzoeken en dan ons hier om advies vragen.
De zenders gaan tussen een prijsklasse van 100€ tot 2500€..
Mvg
In theorie wel, ik ken de zender op zich niet maar het feit dat je 14kanalen beschikbaar hebt is ruim voldoende.
Nu de flightcontroller nog het liefst zo makkelijk mogelijk,komt er bij de controller nog een onderdeel dan hoor ik dat graagIn theorie wel, ik ken de zender op zich niet maar het feit dat je 14kanalen beschikbaar hebt is ruim voldoende.
Je kunt die functies in de zender reversen. Ik ken jou zender niet maar zo kun je dat doen.
Je kunt die functies in de zender reversen. Ik ken jou zender niet maar zo kun je dat doen.